Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell

Anbefalte innlegg

Hørte (i dag, faktisk!) om en kar som hadde med seg (den skamstygge!) data'n sin med på LAN, der de hadde litt tekniske issues m/ internett, strøm etc... Så var det en crew kar som gikk forbi den skamstygge data'n (hjemmemekka metallkabinett med dusinvis av bulker etter frustrerte hammer-slag :p ) og bare stansa og lo av den! Så henta han resten av crewet, og 3 min etterpå sto hele TCP crewet og lo av datan til stakkaren mens han var i kiosken og kjøpte cola :!: "Sattan da, nå har me jo fonne grunnen te alt det strøm-køddet" sa en crew, mens stakkar eieren av dataen sto bak dem og bare gråt :D :!:

PS: Det var _ikke_ den stygge dataen sin feil, hvis det er noen av fjorårets TCP deltagere som er mer litt forerget over de crappy forholdene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey. Siden folk har begynt å gå litt off topic (nei, jeg gadd ikke lese 34 sider for å komme up to date), så kan vel jeg komme med noen av LAN historiene mine jeg og ^^

Vi er en gjeng på rundt 12 gutter, som liker å spille sammen, og mot hverandre, og prøver å få ett LAN en gang i halvåret eller noe. Alle stoler på alle, så det er ingen som skrur av PC'n eller låser den eller noe (med mindre Kevin er med, noe han ikke er xD) Uansett, på forrige LAN så ble jeg sjuk (kan ha noe med kostholdet å gjøre). Uansett, jeg gikk å la meg rundt halv 1, og ble selvfølgelig mobbet for dette.

**dette fikk jeg vite først dagen etter**

Som den hardsovende ungdommen jeg er, merket jeg ingenting av at de andre kom inn der jeg sov, og sang "hurra for dagen" (nei, dem kunne ikke teksten), jeg var 100% sløv, satte meg litt opp, la meg ned igjen etc. Dem bare kødda med meg, spurte meg spørsmål som jeg sleit med å svare på (kunne ikke min egen bursdag). OG SELVFØLGELIG; VI HADDE MED VIDEOCAM.

Anywho, min lille hevn (noe jeg trodde bare var en spøk, ettersom jeg ikke visste at dem hadde kødda med meg). Dagen etter, var jo jeg mye mer uthvilt og våken enn de andre, sto opp først i huset. Så satt jeg jo der å kjeda meg litt. Hmmm... noe må jeg jo kunne gjøre. Joda, jeg fant alle klokker u huset, mobiler, på PC'n etc etc. Og stilte dem 6 timer frem. Jeg hadde veldig vanskelig med å holde maska da jeg sa til førstemann som våknet at klokka var 4 (egentlig 10 :p OG jeg visste at han skulle bli hentet kl 4). Han var i full gang med å pakke da jeg sa at den var 10 :D :D

Huff ;) Men som det er sagt her, litt må man tåle. Men det går grenser.

Lenke til kommentar
Hørte (i dag, faktisk!) om en kar som hadde med seg (den skamstygge!) data'n sin med på LAN, der de hadde litt tekniske issues m/ internett, strøm etc... Så var det en crew kar som gikk forbi den skamstygge data'n (hjemmemekka metallkabinett med dusinvis av bulker etter frustrerte hammer-slag  :p ) og bare stansa og lo av den! Så henta han resten av crewet, og 3 min etterpå sto hele TCP crewet og lo av datan til stakkaren mens han var i kiosken og kjøpte cola  :!: "Sattan da, nå har me jo fonne grunnen te alt det strøm-køddet" sa en crew, mens stakkar eieren av dataen sto bak dem og bare gråt  :D  :!:

PS: Det var _ikke_ den stygge dataen sin feil, hvis det er noen av fjorårets TCP deltagere som er mer litt forerget over de crappy forholdene!

6801425[/snapback]

Skal du på TCP om noen uker?

Lenke til kommentar
Okey. Siden folk har begynt å gå litt off topic (nei, jeg gadd ikke lese 34 sider for å komme up to date), så kan vel jeg komme med noen av LAN historiene mine jeg og ^^

Vi er en gjeng på rundt 12 gutter, som liker å spille sammen, og mot hverandre, og prøver å få ett LAN en gang i halvåret eller noe. Alle stoler på alle, så det er ingen som skrur av PC'n eller låser den eller noe (med mindre Kevin er med, noe han ikke er xD) Uansett, på forrige LAN så ble jeg sjuk (kan ha noe med kostholdet å gjøre). Uansett, jeg gikk å la meg rundt halv 1, og ble selvfølgelig mobbet for dette.

**dette fikk jeg vite først dagen etter**

Som den hardsovende ungdommen jeg er, merket jeg ingenting av at de andre kom inn der jeg sov, og sang "hurra for dagen" (nei, dem kunne ikke teksten), jeg var 100% sløv, satte meg litt opp, la meg ned igjen etc. Dem bare kødda med meg, spurte meg spørsmål som jeg sleit med å svare på (kunne ikke min egen bursdag). OG SELVFØLGELIG; VI HADDE MED VIDEOCAM.

Anywho, min lille hevn (noe jeg trodde bare var en spøk, ettersom jeg ikke visste at dem hadde kødda med meg). Dagen etter, var jo jeg mye mer uthvilt og våken enn de andre, sto opp først i huset. Så satt jet som derimot ikke er morsomt er når man eg jo der å kjeda meg litt. Hmmm... noe må jeg jo kunne gjøre.  Joda, jeg fant alle klokker u huset, mobiler, på PC'n etc etc. Og stilte dem 6 timer frem. Jeg hadde veldig vanskelig med å holde maska da jeg sa til førstemann som våknet at klokka var 4 (egentlig 10 :p OG jeg visste at han skulle bli hentet kl 4). Han var i full gang med å pakke da jeg sa at den var 10 :D :D

Huff ;) Men som det er sagt her, litt må man tåle. Men det går grenser.

6809960[/snapback]

Sånn kødd om det er rett og slett morsomt og godtatt etter min mening....

Edit: Det som du gjorde altså...

Endret av kezoom
Lenke til kommentar
Var ikke akuratt tabbe da men.. var litt morsomt fra lan..

Jeg og en kompis hadde et lan hime hos meg..

Vi hadde spilt diablo 2, i 2 dager i strekk, mye på "Secret cow level", så går kameraten min bort te vinduet, og ser kuer! Han får pankikk og skriker, "Vææh, kuer" og løper bort te pc`en igjen..

6817234[/snapback]

Må ikke overdrive så fælt nå, skvatt litt når jeg så et jorde fult av kuer men skreik ikke så mye :p

Lenke til kommentar
største lan flausen min må vel være da jeg trynte på sparkesykkel på tg....og dette var riktig nok foran scenen... (faens ledninger!) :blush:

6098229[/snapback]

Hahaha, så evig eid :!:

Jeg var på LAN-party ei helg hos en kamerat med noen venner, vi hadde spilt CS og worms hele natta og alle sammen la seg etter alt for mye spilling. Jeg lå der og var helt dau og sovna på flekken. Noen timer senere så våknet plutselig de andre og fant ut at de skulle smøre inn trynet mitt med barberskum.

Da jeg våknet merket jeg ingenting, jeg holdt på å besvime så trøtt jeg var, var helt svimmel. Plutselig kjente jeg noe rart i trynet, greide å smøre ut hele barberskummet over hele trynet og puta som jeg lå på :p Morsomt for de som var rundt, men jeg var mildt sagt forbanna...

Var litt morsomt en gang vi arrangerte LAN på ungdomsskolen. Han ene som aldri hadde vært på LAN noen gang kom inn med familie PC'n og var så klar for å linke og sa han skulle vinne alt osv. Noen minutter etter han kom inn så kom han tusslende hit til meg og sa, "Nettverkskabelen passer ikke!".

Jeg gikk hit for å ta en titt, og der møtte jeg et modemkort :p Stakkarsen måtte ta en tur innom Elkjøp jah...

Lenke til kommentar
Saver den tiden jeg dro på LAN hver helg... gode tider.

6828076[/snapback]

Unnskyld meg. Ikke ta det personlig. Jeg nyter etthvert LAN jeg kommer meg på, og merker fort savnet etter ett nytt LAN når det har gått en stund, men hver helg er drøyt ass.

Lenke til kommentar

Jeg og noen kamerater skulle ha hjemmelan.

Vi spilte cs i tre-fire timer da vi ble avbryt av lillebror som hadde ett par kamerater på besøk. Han spurte: Kan vi bli med??

Ok da, sa vi etter litt diskutering. Vi tenkte selvfølgelig att vi måtte gjøre det litt enkelt for dem. Så var vi i gang. Det er det merkeligeste hjemmelanet jeg noen

gang hadde vært på. :ermm:

Vi gikk litt rundt på de_dust da og alle tre skulle til og skyte en som kom ned til B.

Vi drepte ham, MEN så kom de andre toskene rett bak oss og kniva oss!

Det er det flaueste jeg har vært med på noen gang! :blush:

Tenk da! Vi som tre hadde spilt cs i 3-4 år, bli slått av tre elleveåringer som bare hadde ett par timers erfaring!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

I dag skulle broren min på LAN og han glemte strømkabelen til PSU. TOSK! Heldigvis er LANet bare 10minutter unna.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
vel jeg sovna på en nystekt grandis og våkna 30 minutter etterpå med store brannsår

6834667[/snapback]

Unnskyld meg, men dette har jeg vanskelig for å forstå at går ann. Var du alene på LANet? Er man våken nok til å hente pizzaen, er man også våken nok til å føle smerte. Man får ca 0.2 promille etter å ha vært våken i 24 timer. Du bør ha vært våken ganske lenge for å få så reduserte nerveceller XD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...