Lucifer89 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 antar han bare skulle sitte litt "ta en liten pause og samle seg" og så sa det zzzzzzzzzzzzzzz Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 en gang sku jeg opp hente pizza og ned,til de andre igjen så sovnet jeg i trappa. 5782091[/snapback] Haha, var på det lanet, komisk da.. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Vel, er ikke min tabbe, men jeg syns den er verdt å ta meg fordet. Var på lan for et par år siden, og helt uten videre går en fyr fra tribunen, bort til noen pc'er, og begynner å pisse på pc'en, tastaturet og over alt. Folk løp jo bort, og spurte hva faen han dreiv med. Han skjønte jo ingenting, for han gikk jo i søvne Ryktene gikk, og folk sa det ikke skjedde. Men lurer på hvorfor han blei henta 05.30 da vi stod ute å røyka..Og hvorfor det var så vått rundt pc'en han pissa på Trodde ikke det var mulig å gjøre noe sånt egentlig. Var ganske sykt å se. Fant også seinere ut at jeg jobba med han for rundt et år siden. Endret 23. mars 2006 av Ullsokk Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Du som hadde blitt lurt med en Linux cd, Hvor kan jeg finne den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Vel, er ikke min tabbe, men jeg syns den er verdt å ta meg fordet. Var på lan for et par år siden, og helt uten videre går en fyr fra tribunen, bort til noen pc'er, og begynner å pisse på pc'en, tastaturet og over alt. Folk løp jo bort, og spurte hva faen han dreiv med. Han skjønte jo ingenting, for han gikk jo i søvne Ryktene gikk, og folk sa det ikke skjedde. Men lurer på hvorfor han blei henta 05.30 da vi stod ute å røyka..Og hvorfor det var så vått rundt pc'en han pissa på Trodde ikke det var mulig å gjøre noe sånt egentlig. Var ganske sykt å se. Fant også seinere ut at jeg jobba med han for rundt et år siden. 5797792[/snapback] Hva som foregår i hodene på folk når de går i søvne, vil vell alltid forbli en myte. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Du som hadde blitt lurt med en Linux cd, Hvor kan jeg finne den? 5799086[/snapback] Du kan laste ned Ubuntu, en variant av Linux her: http://www.ubuntu.com/download Husk å laste ned Live CD og velg Boot fra CD i Bios. Var jeg slem nå? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Vel, er ikke min tabbe, men jeg syns den er verdt å ta meg fordet. Var på lan for et par år siden, og helt uten videre går en fyr fra tribunen, bort til noen pc'er, og begynner å pisse på pc'en, tastaturet og over alt. Folk løp jo bort, og spurte hva faen han dreiv med. Han skjønte jo ingenting, for han gikk jo i søvne Ryktene gikk, og folk sa det ikke skjedde. Men lurer på hvorfor han blei henta 05.30 da vi stod ute å røyka..Og hvorfor det var så vått rundt pc'en han pissa på Trodde ikke det var mulig å gjøre noe sånt egentlig. Var ganske sykt å se. Fant også seinere ut at jeg jobba med han for rundt et år siden. 5797792[/snapback] Dødsbra Lenke til kommentar
spyro Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Tabbe og tabbe... Men jeg spilte SOF2 på et lan, 2 mot 2. Så etter etter et par timer sovner jeg fysisk, men er mentalt våken. Det førte til at jeg satt i en time og plapret ned alt jeg så. Desverre var mesteparten teamkill Lenke til kommentar
Chb Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hehe, Jeg har to store, eller kjedelige for dem som ble berørt. Nr1: Vi hadde ett NANOLan og alle satt og koste seg. Helt til jeg skulle gå å hente brus og jeg skulle gå forbi min brors PC. Han hadde nemlig satt stikkkontakten opp slik at kabelen hang og slang. Og dette resulterte selvfølgelig i at jeg klarte å nappe den ut med beina. Og akkurat i det jeg gjorde den store ferden drev broren min å avinnstalerte BFME. Slik at når vi skulle skru på pceen igjen kom det bare opp en bluescreen. Vi prøvde desperat en 10-15 ganger men det funket fortsatt ikke. Så kom jeg på ideen å sette inn hans hdd inn i min pc og kjøre CHKDSK. 10 minutter etterpå satt alle å spilte og broren min var lykkeligere en aldri før. :!: Nr2: På det samme lanet hadde vi en sånn stor skjøteledning med en bryter på som jeg selvfølgelig klarte å tråkke på slik at 2 pceer ble avsluttet. Men begge gikk på like fint som de gikk av. Lenke til kommentar
joh-so Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 JEg satt en gang i en halvtimes tid og bannte og sjekket koblinger, hdd jumpere og hele pakka, fordi PC-en ikke ville starte. Så fant jeg ut at forgreineren jeg hadde satt strømmen i ikke var satt i veggen Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg får ikke lov til å tukle med strømkabler jeg skjønner ikke hvorfor Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Skal på µLAN om ikke så veldig lenge. blir garantert å gjøre noen tabber da Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Skal på µLAN om ikke så veldig lenge. blir garantert å gjøre noen tabber da 5804824[/snapback] Blir som regel noen tabber på lan ja.. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Det blir det ja, men det er litt kos i ettertid Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Har ikke gjort noen store tabber selv,men jeg vet om en som glemte pc-en på LAN... dummere enn det går det veel ikke ann å bli Lenke til kommentar
spyro Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Har ikke gjort noen store tabber selv,men jeg vet om en som glemte pc-en på LAN... dummere enn det går det veel ikke ann å bli 5806772[/snapback] Tja, les litt her så ser du at en reiste 18 mil til LAN og glemte PC-en Lenke til kommentar
Sirkusbarnet Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Har ikke gjort noen store tabber selv,men jeg vet om en som glemte pc-en på LAN... dummere enn det går det veel ikke ann å bli 5806772[/snapback] Nei, egentlig ikke... Lenke til kommentar
spyro Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Skal på et venne-lan første helgen i påsekn, da blir det tabber Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Har ikke hatt noen foreløpig. Nå er det LAN om en uke, håper på at lykken fortsetter da og. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Har ikke hatt noen foreløpig. Nå er det LAN om en uke, håper på at lykken fortsetter da og. 5846932[/snapback] [/quLanet hos Kragtorp ja.. kan jo bli noen tabber der ja, varer jo nesten en hel uke så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå