.tomf Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 hehe...Skal på lan i morgen og tipper at det blir et par tabber ja 5673418[/snapback] Du blir vel oppe 3 dager på rad igjen du? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 Nei ska ikke det nei, det endte med at en spydde på meg Lenke til kommentar
spelly Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Min lan tabbe, hmmm. TRor det va når jeg skulle på bylan, og mast pc`n min i bakken Ikke noe serlig ble ødelagt, bare lcd sjermen i fronten. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 3. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2006 Lan tabbe, eeh, at jeg var våken lengst så jeg sovnet på en sofa når alle andre var allerede våkne, så ble den sofaen bæret ut mens jeg sov på den. Rise and shine Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2006 Er på lan nå, ingen tabber hittil.. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 3. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2006 Kommer ikke på noen av mine tabber, men en kompis har hatt noen.. Ene gangen, så kommer gutten vandrene inn i stua mi, så ufattelig stolt over den nystekte pizzan sin som han klarer å smæle rett i gulvet.. På et annet lan klarer samme fyrn og smelle pizzan sin rett i døra på rommet mitt.. Litt komisk i ettertid, men ble ganske irritert der og da.. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Min lan-tabbe: Glemme å ta med seg et keyboard HJEM fra et lan. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Min lan-tabbe:Glemme å ta med seg et keyboard HJEM fra et lan. 5707621[/snapback] slår ikke min! glemte en sidedør fikk den tilbake på fredag.. etter sånn 2 måneder En kompis som lånte min q-tec sidedør til sitt q-tec kabinett.. fikk det tilbake rett før lanet sluttet, la det på bordet ved siden av og der ble det liggende Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg skal på fire dagers LAN på torsdag. Skal ikke sove, ønsk meg lykke til Cola + Kaffe + Karsk = 4 dager våken Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Hmmm, har egentlig ikke så veldig store LAN-tabber. Men det var en gang da jeg skulle på sånt "stort" lan, så hadde jeg glemt strømledning, men heldigvis hadde den ene kameraten min med en ekstra Og på samme lan'et hadde jeg glemt sovepose, så jeg måtte sitte på en hard plast-stol når vi skulle sove, men jeg greide ikke å sove Ikke store tabber men. Lenke til kommentar
Xaero Chief Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Tok med gæli pc med seg hjem fra LAN... Min værste tabbe... + at på et Xbox-LAN trådde jeg på en åpen cd skuffe.. Det var FAAN meg ikke populært.. Det ble ikke mer Halo på han den kvelden for å si det sånn.. Det var trist.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Tok med gæli pc med seg hjem fra LAN... Min værste tabbe... 5709152[/snapback] Ååå, hvordan klarte du det? Det er jo nesten praktisk talt umulig å ta med seg feil pc fra LAN hjem. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) En kamerat av meg ringte en gang til meg fra et hjemme-lan. Han var j**lig irritert over at han fikk "Limted or not connectivity". Plutselig oppdaget han at tp-kabelen fra nettverkskortet hans sto i WAN-porten på routeren. Han flytta den over i en LAN-port og da funka alt sammen. En liten feil kan lage mye irritasjon. 5339597[/snapback] Haha, jeg vet. En bitteliten feil kan være grunnen til #%¤ mye irritasjon. EDIT: Sorry for dobbelpost. Endret 6. mars 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Tok med gæli pc med seg hjem fra LAN... Min værste tabbe... 5709152[/snapback] Det er godt gjort ass.. :!: Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Ja Min verste lan tabbe? vanskelig... Jeg og ca 10 andre skulle ha lan i kjellern til bestemora til en av oss, vi kom halveis i trappa når han øverste detter og alle 4 i trappen måtte plukke ødelakte datadeler resten av dagen (han ene hadde en helt ny dell til ca15000kr) Endret 6. mars 2006 av iver.no Lenke til kommentar
discostu Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Hahah, mitt største mareritt.. Ser for meg maskina knuse nederst i trappa hver eneste gang jeg bærer den ned! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Ja Min verste lan tabbe? vanskelig... Jeg og ca 10 andre skulle ha lan i kjellern til bestemora til en av oss, vi kom halveis i trappa når han øverste detter og alle 4 i trappen måtte plukke ødelakte datadeler resten av dagen (han ene hadde en helt ny dell til ca15000kr) 5711032[/snapback] LAN hos mor til mordi FTW! \o/ Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Nei.... ikke min bestemor Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 har ikke hatt maneg tabber nei bare glemt strømkablene og padde noen ganger Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Min største tabbe er å aldri ha vært på et lan...slå den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå