Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Himmel denne topicen rulte :!:

 

Her kommer noen av mine :D

 

Hadde med alt jeg trengte til et LAN uten og få bruk for det, neste LAN trengte jeg alt (driver CD, XP Plate, skrujern osv) på toppen av det hele fikk jeg med en nettverks kabel som ikke funka og en strømkabel for lite (trenger 3)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, på et lan satt jeg i ett døgn og spilte singleplayer på age of empires, fordi jeg ikke kom på nettet, fant ut dagen etter at jeg trengte nytt ethernet kort, og da var det en som gav meg det :D

 

Og grunnen til at jeg spilte aoe istedenfor bl.a. var at jeg ikke fikk til å spille "nyere" spill uten at dataen hang seg. når jeg kom hjem fant jeg ut at skjermkortets vifte var ikke koble til (hadde hoppa ut når jeg dro til lanet..)

Lenke til kommentar

Var vel litt tabbe når jeg var på lan (lite lan med noen få kamerater),

 

vi spillte black hawk down alle mot alle, en av de andre lå oppå en fjelltopp og snipa, jeg som var trøtt trudde det var et lik som lå der, og la meg oppå ham for da trodde jeg de andre ville tro at jeg var et lik, men han var jo ikke dau og han oppdaget heller ikke meg der vi lå oppå hverandre og snipet. Helt til en av de andre tok et headshot med sniper gjennom begge hodene våre og ikke skjønnte hvorfor han fikk 2 kills :D

Lenke til kommentar

Joa var da på tg05 og var våken rundt 50 timer og dro den stakkars kroppen på dass og klarte så vidt og dra opp dodøre så trørr somjeg var.

 

så gikk jeg og satt meg igjen og la hue på tastaturet og sovna, 10 minutter etterpå ble jeg vekt og bedt om og gå til plassen min. hadde bomma på 3 rader.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En av de gangene jeg og BeFs arrangerte et lite LAN på 7-8stk, så sov jeg ikke på en god stund.. Så når jeg først lå å sov, så tok noen å vekte meg på en eller annen måte.. Dette førte til at jeg reiste meg opp og satt og sa masse rare ting mens jeg slo meg selv på lårene.. Legg merke til at jeg fortsatt sov ;)

Så tok BeFs og slo til meg e.l., så begynte jeg å gå etter han, i søvne. :roll:

Jeg jaget han ut, og en runde rundt bygningen, også gikk jeg HJEM og la meg. (150 meter)

 

Dagen etter våknet jeg som om ikke noe hadde sjedd.. Jeg skulle ta på meg sokkene, og de var noe sinnsykt støvete.. Jeg sjønte ingen ting.. Jeg husket ikke engang at jeg hadde vært på noe LAN.. Jeg fant meg nye sokker, og gikk meg en tur i huset.. nei, ingen hjemme.. Så satt jeg på dass en stund og tenkte.

-"Ka faen! Var ikke jeg på LAN?!"

Så jeg gikk meg en tur bortover for å sjekke om det var ferdig eller ikke, og da lo folkene godt av meg når jeg kom dit. Jeg ble helt paff når jeg kom dit og så at dataparyet fortsatt holdt på :p

Jeg måtte få noen til å forklare hva som hadde sjedd ;)

 

 

Edit: Måtte bytte ut alle ordene "Dataparty" med "LAN", fordi Meta][iC ikke likte at jeg skrev Dataparty :roll:

Endret av Steina
Lenke til kommentar
LAN-tabber? :hmm: Ingen ting av det dere har sakt har noe med LAN og gjøre, så jeg satser på at dere mener dataparty (?)

 

En av de gangene jeg og BeFs arrangerte et lite dataparty på 7-8stk, så sov jeg ikke på en god stund.. Så når jeg først lå å sov, så tok noen å vekte meg på en eller annen måte.. Dette førte til at jeg reiste meg opp og satt og sa masse rare ting mens jeg slo meg selv på lårene.. Legg merke til at jeg fortsatt sov ;)

Så tok BeFs og slo til meg e.l., så begynte jeg å gå etter han, i søvne. :roll:

Jeg jaget han ut, og en runde rundt bygningen, også gikk jeg HJEM og la meg. (150 meter)

 

Dagen etter våknet jeg som om ikke noe hadde sjedd.. Jeg skulle ta på meg sokkene, og de var noe sinnsykt støvete.. Jeg sjønte ingen ting.. Jeg husket ikke engang at jeg hadde vært på noe dataparty.. Jeg fant meg nye sokker, og gikk meg en tur i huset.. nei, ingen hjemme.. Så satt jeg på dass en stund og tenkte.

-"Ka faen! Var ikke jeg på dataparty?!"

Så jeg gikk meg en tur bortover for å sjekke om det var ferdig eller ikke, og da lo folkene godt av meg når jeg kom dit. Jeg ble helt paff når jeg kom dit og så at dataparyet fortsatt holdt på :p

Jeg måtte få noen til å forklare hva som hadde sjedd ;)

Genialt :!: .

Lenke til kommentar

Denne teller vel ikke som tabbe, heller mer som "opprivende hendelse".

Var på et større LAN, i hjembyen min. På 3 døgnet.

 

Jeg hadde akkurat kommet hjemmefra, etter en solid soveøkt, og var maks klar for mer gaming. Kompisen min som satt rett ved siden av meg og brodern hadde sittet pal i 2 døgn, spist lite, og sovet enda mindre. Han var dypt inne i KOTOR eller noe sånt, og et hvert forsøk på å foreslå pause, mat eller no sånt ble avvist. Så sa han at han skulle bare Save og så ble han med ut en tur.

I det han saver og det loader på nytt, slokner han og blir stiv som en stokk. Sparker vekk bordet med pcen på og begynner å skjelve.:scared: Brodern min og jeg er som to spørsmålstegn og skjønner ikke en dritt.:dontgetit: Så får han ikke puste heller, og gurgler og lager masse lyder! Vi hiver oss over ham og holder hodet bakover slik at han får luft, mens jeg ringer 113 med tlf under kinnet. Så stimler liksom alle deltakerne på lanet rundt oss og "skal se". Ambulansen kommer med full musikk og personellet prøver å få kontakt med kompisen min. Etter en 10 minutters tid våkner han opp.

 

"Kå faen gjør dokke her?" spør han sykepleierdamen om og hun bare sier "Ja nå må vi på sykehuset en tur, du". Han reiser seg opp og deiser ned igjen. Blir kjørt på båre i halvsvime ut av lokalet mens han ligger med "kongevinken" til alle de som står skrekkslagne og ser på.

 

Etterpå husket han ikke en dritt av det som hadde skjedd.:omg:

Hukommelsen hans starter etter at han finner ut at han går barbeint rundt på sykehuset.

Han har aldri spilt KOTOR etter det.

 

:hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
for meg ser det ut som at ikke en ødelagt pizza er tabben, den kan skrapes opp igjen :p

tabben er at du lagde EN grandis til 6 stykker?? skal du sulte dem eller??

hehe

 

jeg selv har ikke gjort noe særlig tabber, men her kommer en skikkelig bra en:

det var dagen TG03 startet, og gjengen skulle samles for å dra oppover. "gjengen" bor ca. 1-1.5 time sørover. den ene bilen var stappa av 3 ungdommer, sjåfør, og utstyr.

når gjengen kom fram, og begynte å bære inn etter å ha stått i kø, kom det fram:

de hadde glemt igjen skjermen til han ene duden på gardsplassen! så, sjåføren måtte belage seg på en runde opp og ned, bare for en spinkel 15".

3008882[/snapback]

hahahaha :dribble: geNIALT!!

Lenke til kommentar

Husker min LAN tabbe godt. Var i 2001 og en kompis av meg hadde hjemmeLAN. De hadde et STORT spisebord der det satt vel 6 stk med PC. Vekten må ha vært på bristepunktet allerede. Uansett. Jeg satt på langsiden like ved det ene bord benet. Sitter å ser på Platoon og merker at kjøkkenstolene er litt vonde for ryggen. Legger armene på bordplaten og prøver å dra meg selv og stolen innover mot bordet. Når dette skjer så legges jo en god del av min kroppsvekt på bordet. Ender seff med at hele bordbenet knekker i festet med bordplaten og bordet får en 30 graders vinkel mot gulvet. ALLE pc'ene begynner å sli mot han som sitter i enden. Skal si folk våknet!! Gjennom rask handling berget vi alle maskinene utenom en, men det gikk bra med den også.

Lenke til kommentar

Kan ikke komme på noen tabber jeg har gjort selv, men en kamerat av meg har blitt mobba noen år for hans tabbe. Vi var 12 stk på lan hos en kamerat, 8 pc'er stod på samme strøm-kurs. Han ene kameraten min skulle finne fram noe ved siden av sofaen og av en eller annen merkelig grunn satt plutselig 5 pc'er uten strøm. "Oida" ropte han og da han satte i strømkontakten igjen så gikk seff sikringen (forestill deg å sette 5 stk skjermer som "står på" på samme krets samtidig, morro). Det viste seg også at 8 skjemer trekker en del strøm akkurat når de skrus på, merket det fint når vi skrudde på sikringen igjen. Den gikk fort gitt.

 

Etter den episoden har aldri stakkars "Audun" rørt strømledninger mer. Han fikk gjennomgå ganske greit!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...