Der Kommissar Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Kan du si meg hvordan man setter opp det programmet? Fikk litt lyst til å være ekkel nå, skal på LAN snart Hehe, kanskje litt seint men det er bedre en aldri I allefall: Du installerer det på "offerets" maskin som en bruker, og lager et passord. Deretter installerer du det på din egen maskin og logger inn som admin på "offerets" maskin- Woila, du er blitt en pest og en plage Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Uppload service på 1gb gangen Lenke til kommentar
Dynnamitt Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Hmm... Dette er vel i grunn ikke meg som har gjort en tabbe da... men fy f*** hva panikk jeg fikk... Jeg var på ett miniLAN med 45-50 stykker, og en på lanet har sittet å drukke så mye batteri så det ikke gikk an mer, og han hadde en bollepakke, som han tok å heiv/druste oppi ei vifte som henger midt i salen, og som svever ganske løst...(etter at den ble hengt opp i gjenn) Han kasta den oppi, så datt den ned 2 meter fra pcen min (skjermen) og grilla/ødelagte skjermen til naboen, det var en 24'' CRT så ikke så mye å sørge over Etter det vet jeg ikke om jeg tørr å gå på det LANet siden viften kan falle ned når som helst, jeg skal iallefall ikke sitte midt under den... Det tør jeg ikke... Og ikke nært han fyren heller.. (Han var 14 år) og jeg var vel 12 eller no' sånnt... Det er cirka to år siden.. EDIT : Kan vel legges til at han er broren til bestevennen min.. Endret 31. mars 2005 av Dynnamitt Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hmm... Dette er vel i grunn ikke meg som har gjort en tabbe da... men fy f*** hva panikk jeg fikk... Jeg var på ett miniLAN med 45-50 stykker, og en på lanet har sittet å drukke så mye batteri så det ikke gikk an mer, og han hadde en bollepakke, som han tok å heiv/druste oppi ei vifte som henger midt i salen, og som svever ganske løst...(etter at den ble hengt opp i gjenn) Han kasta den oppi, så datt den ned 2 meter fra pcen min (skjermen) og grilla/ødelagte skjermen til naboen, det var en 24'' CRT så ikke så mye å sørge over Etter det vet jeg ikke om jeg tørr å gå på det LANet siden viften kan falle ned når som helst, jeg skal iallefall ikke sitte midt under den... Det tør jeg ikke... Og ikke nært han fyren heller.. (Han var 14 år) og jeg var vel 12 eller no' sånnt... Det er cirka to år siden.. EDIT : Kan vel legges til at han er broren til bestevennen min.. han skulle ha blitt utestengt med en gang vi har regler på lan,et jeg og noen andre starter og viss noen bryter en regel(skal mye til) så er det utestengning til 2 lan senere! hittil er det ingen stengt ute hehe Lenke til kommentar
brd Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 eg sovna i halvtime på mitt LAN når eg våknet såg eg ut som osma bin laden haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg hadde nettop fått ny PC og dum som jeg var hadde jeg bestillt trådløs mus/tastatur. Hadde nettop rigget til PCen på det første LANet jeg var på, og skulle slå den på da jeg oppdaget at jeg hadde glemt batteriene til tastaturet og musa. De var på lading hjemme. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 eg sovna i halvtime på mitt LAN når eg våknet såg eg ut som osma bin laden haha Det er da ikkje så tabbe da. Kven gjer ikkje det iblant Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 var på lan med en 800mhz, 192mb ram og et tnt2 skjermkort .. pluss fucka windows 2000:P.. og ca 200mb ledig plass.. gikk fint på det lanet.. men litt kjedelig å bare spille 1.6 på 640 mens det hakket skaffa meg fort bedre pc etterpå Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hehe, jeg var på TromsøLan i helga, og fettern min "tabba seg ut" (egentlig ikke, for ingen brydde seg). Vi hadde alle rigga opp utstyret og koblet oss til forgrenern, men hver gang vi fikk strøm blei den borte igjen. Slik satt vi i litt over 2 timer før vi fant ut at det var forgrenern til fettern min som kortslutta hele raden Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 største tabben jeg husker var det en kompis/meg av meg som gjorde.. var på frøylan og vi skulle innstalere et skummelt spill så såvner jeg. Jeg sovna i stolen og crewet taper meg fast og tar bilde som noen andre fotografer da jeg og en kompis bestemmer oss forr å såve så våkner jeg av at jeg hører en som spyr det var da kompisen min. Så kommer det en SUPERNERD med ullsokkker og sklir frem og tilbake før han kjenner at det begynner å lukte vondt han begynner å grine senere bruker vi en sovened clanmember som bossplass (soveposen) hans han våkner og må neste grave seg frem til utgangen av soveposen vi holdt på å drite på oss så vi ledde Et LAN der crew gjør pranks mot deltakere, er ikke et LAN som er verdt å være på.... (Stort LAN?) veit lenge siden det ble skrevet... men crew har like stor rett til og gjøre pranks som deltagerene de er ikke mamma og pappa vettu!! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Verken crew eller deltagere har noe som helst rett til å gjøre "pranks" mot noen. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 hm samma her " Pranks" ? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Engelskskillsa er på topp ja? Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) største tabben jeg husker var det en kompis/meg av meg som gjorde.. var på frøylan og vi skulle innstalere et skummelt spill så såvner jeg. Jeg sovna i stolen og crewet taper meg fast og tar bilde som noen andre fotografer da jeg og en kompis bestemmer oss forr å såve så våkner jeg av at jeg hører en som spyr det var da kompisen min. Så kommer det en SUPERNERD med ullsokkker og sklir frem og tilbake før han kjenner at det begynner å lukte vondt han begynner å grine senere bruker vi en sovened clanmember som bossplass (soveposen) hans han våkner og må neste grave seg frem til utgangen av soveposen vi holdt på å drite på oss så vi ledde Frøylan ja... var der selv... Hva år er det du snakker om? sist lan? Endret 6. april 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 hm samma her " Pranks" ? Prank = spøk/kødd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hmm, har vell egentlig ikke noen spesielle tabber selv, men har påført andre en god del Sånn som på et LAN jeg arrangerte, så var det en som spurte om jeg kunne hjelpe han å fjerne gamle drivere, og innstallere nyeste catalyst osv.. Jeg innstalerte samtidig (uten hans samtykke) et remote programm. Gjett om han ble sur da det plutselig kom mye rart da han spilte, spesielt over chatten, tok vel ca 20-30 min med spilling før han skjønte at jeg, og Mr. Jenssen satt og hylflirte i etasjen over! Hehe, det var faktisk Remote Administrator v2.2 Til alle dere: Dette er et harmlyst og meget morsomt "LAN-prank", og passer spesielt på folk som blir veldig sur Jeg satt i overetasjen og storkoste meg og skifta våpen og skreiv drit i chatten, intill vi ikke klarte å holde oss lengre (med lattern osv) Kan du si meg hvordan man setter opp det programmet? Fikk litt lyst til å være ekkel nå, skal på LAN snart Jeg har gjort det samme selv med det samme programmet. Offeret trodde at det var en hakker inne på maskinen hans Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Kom på lan uten strømkabel til pcen Men sprang bare hjem å hentet den , bare 15min unna Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 E å LAN nu, jeg gjore i ste: Trakk ut stømmen til HDD når jeg satt in ny CD-rom (''kjempe'' tabbe) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Slettet. Endret 24. mai 2008 av funkyboJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå