Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dine LAN-tabber! fortell fortell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, har vell egentlig ikke noen spesielle tabber selv, men har påført andre en god del :p

Sånn som på et LAN jeg arrangerte, så var det en som spurte om jeg kunne hjelpe han å fjerne gamle drivere, og innstallere nyeste catalyst osv.. Jeg innstalerte samtidig (uten hans samtykke) et remote programm.

Gjett om han ble sur da det plutselig kom mye rart da han spilte, spesielt over chatten, tok vel ca 20-30 min med spilling før han skjønte at jeg, og Mr. Jenssen satt og hylflirte i etasjen over!

Hehe, det var faktisk Remote Administrator v2.2 :wee:

Til alle dere: Dette er et harmlyst og meget morsomt "LAN-prank", og passer spesielt på folk som blir veldig sur :D Jeg satt i overetasjen og storkoste meg og skifta våpen og skreiv drit i chatten, intill vi ikke klarte å holde oss lengre (med lattern osv) :)

Kan du si meg hvordan man setter opp det programmet? Fikk litt lyst til å være ekkel nå, skal på LAN snart :)

Lenke til kommentar
Kan også nevne at det både var kø når jeg skulle på dassen, og det ble enda mer kø når jeg satt på dassen.

Sa "gl hf" til nestemann som skulle på do  :p

gl hf? :dontgetit:

tror det betyr "good luck halfling" er ikke helt sikker.... :D

det betyr "good luck 'n' have fun" eller "good luck, happy fragging" alt etter ka spel d er

^^

Lenke til kommentar

hehe .. min lan tabbe ja .. har faktisk 2 :p

nr.1 Var hos en kamerat med en til så .. vi var 3 stk .. så satt meg og en annen også kikka hverandre i øynene så sa jeg : BØØØØØØØØØ!! så hoppa han bakover og skvatt som F**N ( var ikke min tabbe da men ) :D

nr.2 Jeg var hos en kamerat vi hadde leid server og hele pakka spiste godteri som f .. så måtte jeg drite .. så VÅKNER jeg av at kameraten min sier :

går det bra med deg eller ?? :D

* Fjernet Overdreven bruk av smileys *

Endret av el-asso
Lenke til kommentar
hehe .. min lan tabbe ja .. har faktisk 2 :p

nr.1 Var hos en kamerat med en til så .. vi var 3 stk .. så satt meg og en annen også kikka hverandre i øynene så sa jeg : BØØØØØØØØØ!! så hoppa han bakover og skvatt som F**N ( var ikke min tabbe da men ) :D

nr.2 Jeg var hos en kamerat vi hadde leid server og hele pakka spiste godteri som f .. så måtte jeg drite .. så VÅKNER jeg av at kameraten min sier :

går det bra med deg eller ?? :D

* Fjernet Overdreven bruk av smileys *

Hehe..En gang jeg var på Lan satt en fyr ved siden av ett vindu , såg gjikk jeg ut å stilte meg utafor vindue ..Haha fy flate så han hylte , jeg hold på dø av jeg flirte :p

Lenke til kommentar

Har en ganske ny Lan-tabbe da!

To 8endeklassinger på skoln min arrangerte lan, i et samfunnshuset på Kolvereid!

1300kr for 48timer leie av lokale!

Så uka før lanet begynte kom 8endeklassingene og spurte meg og en annen forumvenn,

kan dere skaffe folk til lanet! Da sa jeg da: Ja, bare hvis jeg får gratis inngang!

Så gikk de litt til siden, det gjorde jeg og venne min også, og forumvenn sier: Jeg og skal ha gratis inngang!

Idet 8endeklassingene sier: ja det er greit, så sier vi Forumvenn skal også ha gratis inngang!

Forumvenn sier: Ja, eg skaffe driiiiit my fålk eg!

Da sa de øyeblikkelig nei! SÅ sier jeg; Javel, greit da får dere bare skaffe folk selv!

Ett kvarter senere kommer de igjen og sier det er greit! VICTORY :w00t:

Ja, så ble folket skaffa!

Jeg skaffet vel: 5stk :D

Forumvenn skaffet : 5stk!

Så to dager før dagen så sier forumvenn: Nei, jeg orker ikke på Lan jeg!

Ja det ble da slik, ikke noe Lan på han!

Så kom Lan dagen! Jeg og en venn var de første inn i lokalene! Før arrangørene faktisk!

Ja hadde vel sittet der inne i 1 time og da hadde vi allerede blitt:

5stk! Wow!

Meg, 2 8endeklassinger, og to som jeg hadde skaffet!

Det skulle vise seg at alle folka som forumvenn hadde skaffet ikke skulle komme!

Vel det gikk vel en time til, før det kom plutselig dukket opp: 1, 2, 3, 4, 5 8endeklassinger!

Og dette skulle vise seg og bli det endelige tall med deltakere!

5 + 5 = 10! Dette ville da gi 1000kr da, men 10 var med meg og de 2 8endeklassingene så det ble iallefall 300kr mindre! 700kr!

Vel, vi kom veldig kjappt fram til at dette var BarneLan 05! Hvor ca 65% av deltakerne var 13år eller mindre!

Arrangørene visste nå da at de kom til gå i underskudd! 1300-700=600! Så her måtte de nok ta 600kr fra egen lommebok! :D

Da vi så kom til den andre Lan dagen så var det tre av deltakeren som skullee på bursdag/ferie! Så da ble det tilslutt 6 igjen! 2 betalende, meg og en arrangør stakk! De to betalende betalte da 50kr hver! 700-100=600! Jippi, her er det overskudd ser vi!

Så nå ble det da altså leid ett lokale til 1300 for 48timer til 6pers..... kunne vel ha holdt oss hjemme!

:yes::no:

Ja, dette ble vel litt rotete, men bare skriver jeg da!

Har ikke snakket med arrangørene siden jeg stakk etter 24timer på barnelan!

Så det ble 600kroner for å betale husleia!

Dette er vel både litt min og andres tabbe da!

Lenke til kommentar

jeg var på smeLAN. hadde sovet i gode 8 timer så våkner jeg av att alle ler og att jeg var våt i hele trynet... det viste seg att folk hadde smurt inn trynet og håndflatene mine med tannkrem pizzafyll og barberskum. osm jeg alltid gjør resiser jeg meg og klør meg i øret..... som også var fylt av noe drit.... så fortumlet som jeg var slikka jeg det av fingra:P

Lenke til kommentar

hmmm, var vel å bestille billeter på TG sammen med de værste CS knabbsa som finnes(to av dem spilte wow, men de satt jeg ikke nære).

jeg satt å spilte wow mens de hele tiden satt å skreik inn i øret mitt at wow sugde, og cs var best. det endte med at jeg dro til han ene. årets TG opplevelse ble ødelagt for meg. :cry: , måtte alle CS og CSS fans brenne i helvete! :!:

Lenke til kommentar

for 3 år siden tok jeg buss til TG. Når jeg skulla gå av bussen utenfor Vikingskipet så røyk bære sælen til Pc'n så den datt ned hele trappa fra bussen og gikk i bakken med et brak.

Vurderte da og bare dra hjem igjen for jeg trodde alt hadde gått i stykker. Men når jeg starta pc'n så funka alt, bare kabinettet som hadde fått noen riper og var blitt skakt..

Lenke til kommentar
hmmm, var vel å bestille billeter på TG sammen med de værste CS knabbsa som finnes(to av dem spilte wow, men de satt jeg ikke nære).

jeg satt å spilte wow mens de hele tiden satt å skreik inn i øret mitt at wow sugde, og cs var best. det endte med at jeg dro til han ene. årets TG opplevelse ble ødelagt for meg.  , måtte alle CS og CSS fans brenne i helvete!

Å, var det deg?? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...