Knofle Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 det gjør jeg fortsatt Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Jah det er noe dritt... vertfall vist lanet er langt vekke frå heimen Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Var på The Summit. Vi måtte koble om strømmen på hele raden jeg satt på, og da brukte vi like så godt forgreineren min (skjøteledning med mange kontakter i) Det var jo seff en sånn en med en rød bryter på, og med en sikring i. Den sikringen taklet jo selvfølgelig ikke all den strømmen som skulle igjennom, og første natta, så gikk hele raden, + hoved switsjen + rutheren... da forsvant nettværket til alle, plus strømmen til raden vår Lenke til kommentar
Thel Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Hmm, har vell egentlig ikke noen spesielle tabber selv, men har påført andre en god del Sånn som på et LAN jeg arrangerte, så var det en som spurte om jeg kunne hjelpe han å fjerne gamle drivere, og innstallere nyeste catalyst osv.. Jeg innstalerte samtidig (uten hans samtykke) et remote programm. Gjett om han ble sur da det plutselig kom mye rart da han spilte, spesielt over chatten, tok vel ca 20-30 min med spilling før han skjønte at jeg, og Mr. Jenssen satt og hylflirte i etasjen over! Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 jeg kom på et lan, ( er her nå) alle spiller (suckz00r) WOW;( Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 liker ikkje du wow... då må du sette deg ned å jobbe med det ei lita stund så blir det bedre Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 liker ikkje du wow... då må du sette deg ned å jobbe med det ei lita stund så blir det bedre Er du på LAN hvor alle kun spiller et spill(CS ), "Get the hell out of there!" Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Cs ekjse så gale men "smaken som baken" Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Et lan der folk kun spiller 1 spill er kjedelig, man må variere! gidder ikke sitter døgnvis kun og spille cs! må være grenser for hvor mange forskjellige måter det går an og plante bomba på Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Har et par småepisoder.. - Her i området er det ganske mange som røyker hasj osv, noe jeg IKKE vil ha noe av i min leilighet (eller i området rundt) Satte opp et skilt utenfor leiligheten om at alle som røyker blir banna.. Ikke banna resten av lanet, men for en stund.. Endte med at det bare satt igjen to stk der - Gikk på Salg&Service, og skulle lage bedrift.. To andre og jeg bestemte oss for å arrangere LAN. Når dagen kom og vi hadde samlet en god del folk, fant jeg ut at jeg ikke fikk nettverk på pcen min.. Satt i 3 dager uten nettverk, og jeg sov halvparten av LANet - Et annet LAN jeg hadde hjemme i leiligheten.. Skulle legge meg til å sove i den gode, myke sengen min.. Dagen etter våknet jeg med trynet 3 cm unna trynet til en kamerat.. Var NESTEN så jeg klinte til han fordi jeg skvatt, og på vei ut av rommet endte det med at jeg tråkka en annen kamerat som lå på gulvet, på ballene Kanskje ikke så veldig morsomme historier, men jeg synes de hvertfall er litt artige EDIT: , Endret 12. mars 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Hmm, har vell egentlig ikke noen spesielle tabber selv, men har påført andre en god del Sånn som på et LAN jeg arrangerte, så var det en som spurte om jeg kunne hjelpe han å fjerne gamle drivere, og innstallere nyeste catalyst osv.. Jeg innstalerte samtidig (uten hans samtykke) et remote programm. Gjett om han ble sur da det plutselig kom mye rart da han spilte, spesielt over chatten, tok vel ca 20-30 min med spilling før han skjønte at jeg, og Mr. Jenssen satt og hylflirte i etasjen over! Hehe, det var faktisk Remote Administrator v2.2 Til alle dere: Dette er et harmlyst og meget morsomt "LAN-prank", og passer spesielt på folk som blir veldig sur Jeg satt i overetasjen og storkoste meg og skifta våpen og skreiv drit i chatten, intill vi ikke klarte å holde oss lengre (med lattern osv) Lenke til kommentar
cr45h_0v3rr1d3 Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 Første lanet jeg var på (TFLP i Akser) var med en 20 stk. 11 av de var admins... Jeg kom tidlig og koblet alt sammen... Fyrte av pcen og satt på litt musikk mens jeg ventet på at de andre skulle tomle seg inn døra... etterhvert på dagen var vi en gjeng som skulle mekke en CS server da. Jeg gikk inn på CS (hadde startet det i offline mode, det var en LITE lan uten linje POKKER ta NEXTGENTEL) Etter 3 sec. venting kom det opp en feilmelding: This task can not be completed in offline mode ... Jeg satt og prøvde lenge (selvom det var for ingen nytte) men jeg var helt sjokert over at det ikke funket...da blei det jo ikke noe CS på meg...Jeg spratt opp som en gærning og lette febrilsk etter en admin... Jeg er sikker på at alle adminsene + de fleste andre på lanet var borte og kikket på steamen min og prøvde og fikse...det stod at steam var på 100% og klar i offline mode... tillslutt på kvelden siste dagen hadde en fått tak i en ofline version da..så blei 2 timer eller no med spilling da En annen tabbe (på samme LAN) var en typisk nyLANER tabbe: Jeg var oppe 2 1\2 døgn...da blei det arrangert Q3 compo...Jeg var så trøtt.. Jeg sovnet over tastaturet ...scren min: 9...de andre: 30 .29 . 29 Lenke til kommentar
cr45h_0v3rr1d3 Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 grandis tabbe: var på lan og ordna meg grændis... spiste halve og ga bort resten Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 grandis tabbe: var på lan og ordna meg grændis... spiste halve og ga bort resten Oi, for en tabbe!!! Lenke til kommentar
magnus310 Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 Dro en gang til en venn som skulle ha LAN (han bodde laaangt unna). Da jeg kom fram fant jeg ut at jeg hadde glemt alle kablene hjemme... Jeg glemmer alltid et eller annet. Klarer å huske de små, uviktige tingene, men presterer å glemme tastatur, skjerm eller kabler. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 grandis tabbe: var på lan og ordna meg grændis... spiste halve og ga bort resten Oi, for en tabbe!!! Ja, virkelig "sløseri". BTW: Første lanet jeg var på (TFLP i Akser) var med en 20 stk. 11 av de var admins... Jeg kom tidlig og koblet alt sammen... Fyrte av pcen og satt på litt musikk mens jeg ventet på at de andre skulle tomle seg inn døra... etterhvert på dagen var vi en gjeng som skulle mekke en CS server da. Jeg gikk inn på CS (hadde startet det i offline mode, det var en LITE lan uten linje POKKER ta NEXTGENTEL)Etter 3 sec. venting kom det opp en feilmelding: This task can not be completed in offline mode ... Jeg satt og prøvde lenge (selvom det var for ingen nytte) men jeg var helt sjokert over at det ikke funket...da blei det jo ikke noe CS på meg...Jeg spratt opp som en gærning og lette febrilsk etter en admin... Jeg er sikker på at alle adminsene + de fleste andre på lanet var borte og kikket på steamen min og prøvde og fikse...det stod at steam var på 100% og klar i offline mode... tillslutt på kvelden siste dagen hadde en fått tak i en ofline version da..så blei 2 timer eller no med spilling da Var det virkelig tragisk at du ikke fikk spille CS? Jeez... Lenke til kommentar
cr45h_0v3rr1d3 Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 hehe...var ikke så værst aliokevel da...jeg var så overtrøtt at kabal var underholdene nokk...vi satt på *kafeen* ved siden av og bare preika piss... Lenke til kommentar
j0n87 Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 tabbe å cheate på lan? http://members.shaw.ca/Raelle/cheat.wmv Lagre mål som... Lenke til kommentar
cr45h_0v3rr1d3 Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 tabbe å cheate på lan? http://members.shaw.ca/Raelle/cheat.wmv Lagre mål som... den var gammel da...men liker A-C oppleget som de har der Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 hmm.. tabbe på lan... må være den gangen i 2004 da jeg skulle montere min hw i nytt kabinett. hadde fått det og var startet med at jeg satt i hk.. det gikk greit så etter en stund skulle jeg starte maskinen... så bootet den.. gikk noen sekunder så fikk jeg blåskjerm, etter ca 1972771964 stk BSOD så ble jeg forbannet og snudde min flatskjerm (jeg var i crew, nettverksadmin) slik at alle fikk se SATANS verk ms windows BSOD som hadde klikket, altså min pc hadde låst seg under en BSOD!! feilen fant jeg etter lanet var ferdig jeg hadde på et eller annet vis greid uten motstand å montere pata kabelen oppned på disken min! wtf liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå