Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

:!: Eneste som manglet, var om politiet hadde siktet deg for å dele ut BF :p

du skrev: Det endte opp med at du var den som endte opp med origignalen, og det var derfor du som måtte viderbrenne alle...

Skjønte ikke helt den...

 

Jeg skrev at jeg var den eneste som hadde originalen, og det var jeg som skulle brenne denne. var ihvertfall det jeg mente.

altså. 1 orginal skulle bli til 30-40, etter at jeg hadde brent satt vi igjen med 1 orginal og 30 bf1942 cd2 plater. tok faktisk så lang tid før vi merket at det var bf som var på platene :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min største tabbe: Var første gangen jeg var på LAN.. Var uerfaren, fikk låne en dårlig bærbar PC.. Så skulle vi spille Call Of Duty.. Så satt jeg opp en server på den bærbare.. Så mitt i spillinga bynte det og lagge.. Så bynte alle å rope på hvem som hadde setti opp server.. Alle kjefta på meg og greier..hehe. Var litt rød da ja :blush:

Lenke til kommentar

Tja, det siste lanet jeg var på skulle jeg labbe ut for å hente meg en pizza (lå ute for vi hadde ikke stor nok fryser i kirka). Vi var vel en 30 stykker fordelt på 3 rader. Mens jeg labba sånn halvtrøtt og skrubbsulten bak den midterste raden følte jeg at det rykket i foten. Jeg snørra og hørte flere "swooooom" lyder. "Faen da!" kom det fra 10 ilsinte CS-spillere da de pluttselig satt uten strøm.

 

Kanskje ikke den største LAN-tabben, men jeg var ikke særlig populær etterpå, og folk nistirret på meg hver gang jeg gikk forbi skøteledningen etter det.

 

EDIT: Kanskje det burde nevnes at sikringa røk når jeg (så smart som jeg er) plugga ledningen rett inn igjen?

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar
Ba en retarded kompis om å stikke og kjøpe grandis og cola.

 

Kom tilbake med Favoritt pizza og Husets cola.

Årets nedtur.  :hrm:

omg, stakkars deg...

 

Men hvis det virkelig er din dårligste LAN-opplevelse så er det ikke synd på deg.. Det var altså bare mat..

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Den "Husets cola" er verst av dei TO

Joda, men det er da fortsatt bedre enn vann :) Selv kjøper jeg bare cola (light), og ingen "billig-merker", men å klage over at noen har kjøpt feil type pizza (ikke det at grandis er så veldig kulinarisk) er da ikke så ille :p

Du synes det er bedre enn vann?

 

Haha, jeg synes vann er veldig greit å ha med på LAN (vel, ved siden av Colaen da :p )

 

 

 

Min LAN-tabbe:

 

Jo, jeg skulle da hoppe opp på en benk på et liten LAN-cafe som vi hadde, ga litt fart og slengte opp beina litt foran meg, der traff kneet mitt et bord og vippet da ganske høyt opp.

Og hva skjer, jo tårnet som står på bordet detter overende og lander på en skjerm, og glir faktisk derfra og utfor bordkanten :no:

 

Og går rett i gulvet med fronten først :wallbash::whistle::ermm:

*SMASH*

 

Joda, fronten så jo "bra" ut, og det rangla litt innenfor da den ble løfta opp igjen, bråkte som et helvete og restarta seg da han prøvde å gå inn på den ene harddisken :ermm:

 

Det viser seg at harddisken hans funker så lenge han har en cd i cd-rommen :hmm::thumbup:

Lenke til kommentar

Min største tabbe må nok vere den jeg gjorde på et miniLAN for noken uker siden.

 

Jeg skulle dra før alle andre og jeg skulle trekke ut støpselet til strømfordeleren min.

Ledningen lå under en benk så jeg så jeg oppdaga ikke at ledningen snudde under benken og fortsatte en annen vei. Jeg tok ledningen som så ut som den var min og dro den ut. Bak meg kunne jeg høre et langdragt faaaeeeenn fra tre folk som satt å spillte PCW.

Var veldig rask med å komme meg ut etterpå

Lenke til kommentar

Dette skjedde med en kompis av meg...

 

Skulle på skulelan, kom inn døra på fredagen med pc'n i armene. Tror du ikke han snubbler på skolens MINSTE dørkant? Joda! Han løper bortimot 5 meter med PC'n, bøyer seg stadig lenger og lenger ned (mens han springer) før han til slutt denger PC'n i et par pulter! :!:

Det beste med dette er at PC'n tok ikke skade av det i det HELE tatt! Går forsatt som ei klokke! :yes:

Lenke til kommentar

Var på et lan engang, og jeg ble spurt om jeg kunne brenne ut noen cder (lanspill)...

Det var begrenset tilgang på cder, så jeg de måtte funke.

jeg satte igang brenningen, og cdene ble ferdige.

Da vi skulle spille, ble det fort misnøye i rommene.

Det var en imagefil av homeworld 2 jeg hadde brent, og man måtte ut å hente nye cder.... Jobben ble ikke gitt til meg etterpå :p

 

det beste forsvaret jeg har er at jeg var veldig trøtt :D

Lenke til kommentar

største tabben jeg husker var det en kompis/meg av meg som gjorde..

 

var på frøylan

og vi skulle innstalere et skummelt spill så såvner jeg. Jeg sovna i stolen og crewet taper meg fast og tar bilde som noen andre fotografer da jeg og en kompis bestemmer oss forr å såve så våkner jeg av at jeg hører en som spyr det var da kompisen min. Så kommer det en SUPERNERD med ullsokkker og sklir frem og tilbake før han kjenner at det begynner å lukte vondt han begynner å grine :thumbdown:

 

senere bruker vi en sovened clanmember som bossplass (soveposen) hans han våkner og må neste grave seg frem til utgangen av soveposen vi holdt på å drite på oss så vi ledde :p

Lenke til kommentar
største tabben jeg husker var det en kompis/meg av meg som gjorde..

 

var på frøylan

og vi skulle innstalere et skummelt spill så såvner jeg. Jeg sovna i stolen og crewet taper meg fast og tar bilde som noen andre fotografer da jeg og en kompis bestemmer oss forr å såve så våkner jeg av at jeg hører en som spyr det var da kompisen min. Så kommer det en SUPERNERD med ullsokkker og sklir frem og tilbake før han kjenner at det begynner å lukte vondt han begynner å grine :thumbdown:

 

senere bruker vi en sovened clanmember som bossplass (soveposen) hans han våkner og må neste grave seg frem til utgangen av soveposen vi holdt på å drite på oss så vi ledde :p

Et LAN der crew gjør pranks mot deltakere, er ikke et LAN som er verdt å være på....

 

(Stort LAN?)

Lenke til kommentar
største tabben jeg husker var det en kompis/meg av meg som gjorde..

 

var på frøylan

og vi skulle innstalere et skummelt spill så såvner jeg. Jeg sovna i stolen og crewet taper meg fast og tar bilde som noen andre fotografer da jeg og en kompis bestemmer oss forr å såve så våkner jeg av at jeg hører en som spyr det var da kompisen min. Så kommer det en SUPERNERD med ullsokkker og sklir frem og tilbake før han kjenner at det begynner å lukte vondt han begynner å grine  :thumbdown:

 

senere bruker vi en sovened clanmember som bossplass (soveposen) hans han våkner og må neste grave seg frem til utgangen av soveposen vi holdt på å drite på oss så vi ledde  :p

Et LAN der crew gjør pranks mot deltakere, er ikke et LAN som er verdt å være på....

 

(Stort LAN?)

ja ca 200 stk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...