Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, en gang glemte jeg tastatur. Spillte cs med bare mus i noen timer da ja.

 

En annen gang stakk jeg på et lan bare for å laste ned ting på den nye hardisken min (250gig), kom hjem og fant ut at biosen var gammel på hovedkortet så det takkla ikke mer en 137gb (jeg hadde da 310), så alle filene ble korrupte :(

 

En kar hjemme hos meg på lan falt ned trappa mens han holdt en 19" crt skjerm! Han sklei liksom så han landa på ræva, så satt han der med LITT smerter :D

 

Jeg har også glemt TP kabel mange ganger, fordi jeg bruker den aldri ellers, så pakker jeg pcn og drar ifra den. :( Har egen tp som kommer ut fra veggen.

 

ellers er det vel ikke så mange tabber ute og går, fordi jeg sover alltid mye på lan, liker å sove jeg ;D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kor skal eg starte...

 

 

På IPX2000 spelte eg starcraft compo og skulle komme til finalen, eg var på andre plass av 4 på the hunters og 2 beste skulle komma vidare.

 

Eg overlevde 2. lengst, men tapte for han som vant. Eg skulle gått videre men admin kom og sa at det var poeng som telte, noe det ikkje hadde gjort i den andre semi finalen. Begynte å krangle med admin om kven som fortjente å gå vidare, gav meg når han truet med å kaste meg ut. Jævla idiot. Mykje ansiktsteikning når eg sov og :/

 

IPX2001(2?) stod 6 timer og haldt i eit tau for å vinna ein xbox. Når me var 5 igjen stod me på scenen og holdt alle sammen på Xboxen. Fyrste mann røyk då han ikkje klarte holde cola boks over hodet lengre en oss andre. Andre person røyk då han tok armen han hadde på xboxen ned i lomma si når mobilen ringte :p. Tredje person som røyk var meg då me stod og venta der, han eine tok blodpupp på meg og eg forsvarte meg såklart med handa eg holdt i xboxen. Jækla idiot var han :/. Eg som er så sentimental og greier gjekk av scenen med tårer :/ 8 timer av lanet brukt opp... når eg tenker på det så er det jo litt morsomt då. :p

Etter at eg hadde gått tilbake til PCen, ca 2 timer senere (var og spiste også) så fant eg ut at eg ville ta hevn, sneik meg opp på scenen og slo ned han som hadde gitt meg blodpupp, mistet nettverk i 1 time, men hadde to nettverkskort og kan dette her med utestenging, så eg skiftet kort og namn på PCen og reinnstalerte heimanettverk og var back in business.

 

Har vel fleire flauser, men orker ikkje ramse opp.

Først: Basen din var heilt utrydda. Du for bare rundt og gøymde deg med ein unit. Det var ikkje ein admin du snakka med, så han kunne ikkje true med å kaste deg ut(noko han heller ikkje gjorde), men han som var ansvarlig for compoen. Me administratorar meiner den avgjørsla var heilt korekt.

 

2. Dette var 2002. Du sneik deg ikkje opp på scena. Du storma vel opp. Slo ned og slo ned. Prøvde men feila totalt er vel kanskje rette beskrivelsen. Me stengte deg ute... Og dei to nettverkskorta og dine kunskapar om utestengning hjalp deg nok ikkje mykje. For det me gjorde var å disable porten du stod i på switchen.

Slutt å bløff!

Lenke til kommentar

Jeg var på Polar Party 13 i høstferien. Jeg hadde lyst på en Bawls så jeg kjøpte en. Når jeg hadde kommet tilbake til plassen min åpna jeg Bawlsen (?) og drakk en slurk, men jeg fikk ikke svelga det før en eller annen fyr sa noe morsomt. Da spruta det ut over hele flatskjermen noe som var litt kjedelig siden jeg prøvde å ta det vekk med fingrene og da ble det bare masse fingermerker på skjermen. Nå har jeg kjøpt skjermrens og er klar til nesten party.

 

Senere ble jeg med i en spisekonkurranse, vant hele greia og fikk en T-skjorte. Problemet var at alle de andre som var med (og IKKE vant) fikk også en T-skjorte.

 

Da angret på at jeg gadd å være med!

Lenke til kommentar
Vel, en gang glemte jeg tastatur. Spillte cs med bare mus i noen timer da ja.

 

En annen gang stakk jeg på et lan bare for å laste ned ting på den nye hardisken min (250gig), kom hjem og fant ut at biosen var gammel på hovedkortet så det takkla ikke mer en 137gb (jeg hadde da 310), så alle filene ble korrupte :(

 

En kar hjemme hos meg på lan falt ned trappa mens han holdt en 19" crt skjerm! Han sklei liksom så han landa på ræva, så satt han der med LITT smerter :D

 

Jeg har også glemt TP kabel mange ganger, fordi jeg bruker den aldri ellers, så pakker jeg pcn og drar ifra den. :( Har egen tp som kommer ut fra veggen.

 

ellers er det vel ikke så mange tabber ute og går, fordi jeg sover alltid mye på lan, liker å sove jeg ;D

For det første; Glemme tastaturet??? :!:

For det andre; Synd det der med disken din, men har på følelsen på at du tok feil der. Var antageligvis at du ikke hadde Service Pack 1 i WinXP. Da klarer ikke OS'et disker større enn 137 GiB. Hadde samme problemet jeg, bare at det ikke var på lan da.

Lenke til kommentar

Har ikke gjort noen grove tabber på lan selv, men har en kamerat som kan kalles lanmonsteret.

 

Bruker å ha noen smålan hjemme hos meg en gang i blandt med opptil 8 stk.

 

Første lanet dukket han opp uten nettverkskort.

Stakk på lefdal å kjøpte kort til ham. Drev å hjalp en annen kamerat, og titter bort på lanmonsteret. Der driver han å prøver å tvinge nettverkskortet inn gjennom åpningen i pci slotten uten å ha åpnet pcen. Jeg får heldigvis stoppet ham i tide og ordner det for ham.

 

Mens vi sitter å spiller begynner en annen kamerat å kødde med ham, plugger ut tastaturet og andre kjipe ting. Ender med at lanmonsteret kaster en skje i bakhodet på han andre slik at han begynner å blø temmli bra. Så begynner de selvfølgelig å slåss og ruller rundt over en halvspist grandis ol. Så jævelig ut der da de var ferdige.

 

En gang hadde vi spilt Heroes 3 i 6 timer eller noe, og pga av få skjøteledninger hadde vi tatt noe fra taklampa. Lanmonsteret finner ut at han skal skru av lyset...

 

Lanmonsteret liker også å spille tekno og annen fæl musikk så høyt han bare kan :w00t:

Endret av Den Polse
Lenke til kommentar

Må vel nesten ta med den første gangen jeg var på Lan. Blitt noen år siden det nå.

Jeg fikk såvidt ta med meg den helt nye familiepc'en bort (13.000 spenn elns).

Vel framme fant vi ut at jeg ikke hadde nettverkskort i den. Kameraten hadde et ekstra så jeg satt det inn. Likegreit mens pc'en til 13000 kr sto på. Plutselig slukna hele driten mens jeg faen meg fikk hjerteinfarkt 12 år gammel (var iallfall ikke langt ifra).

 

Hadde heldigvis ikke skjedd noe galt så jeg gikk hjem og lata som ingen ting når lanet var ferdig.

Kom meg virkelig godt ut av det problemet ja.

Lenke til kommentar
Lanmonsteret gir ett litt personlig preg over lanpartiene mine :p

 

Han er en oppegående kar, litt brautende og veldig lite snøring på pc, tror ikke han har hyssing på pc engang ;)

 

Dessuten så er det få ting som er morsommere enn å fragge lanmonsteret, han tar det ikke så pent :D

Du må filme neste gang du har han på LAN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...