Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi hadde faktisk ikke nett i rundt 24 timer på TG i fjor. Så etter en hel natt kommer en fra crewet tuslende og putter tp-kabelen i routern på raden vår, også tuslern avgårde. Så hadde vi plutselig nett gitt, etter utallige timer med komplisert feilsøking.

 

"Var det alt?" kom det fra samtlige måpende nerder, ink. meg :hm:

Ville ikke kalt di dr folka for nerder, når di glemmer å sjekke routeren :p

Lenke til kommentar

vet ikke akkurat om dette var en tabbe men...

 

var på data-party i sverige, kjøpte noe energi-drikke på butikken, 1 brett med 0.33 bokser, og gikk over fra vanelig brus til å bare drikke det, det vi ikke så var advarselen bak, max 6(tror jeg) bokser dagelig, det var 33% koffein i dem...

begge brettene var borte på 2 dager, og jeg drev på min 3. dag uten søvn, og var fortsatt ikke så trøtt at jeg følte at jeg trengte søvn, brettet tok slutt, og jeg måtte legge meg, ble VELDIG trøtt etter noen timer uten enerig-drikke...

Lenke til kommentar

var på lan me tre kamerater

 

lanet forgikk på en låve :p

 

dette var i november, og om natta sank gradene ned mot -10

vi satt der fullt påkledd oppi soveposene og to jakker hver....

det var ikke veldig lett å spille CS med tykke hansker :(

 

 

men lanet var en opplevelse det. anbefales !! :thumbup:

Endret av gaute/NeO^^
Lenke til kommentar

Var på Vivaco LAN for ett par år siden.

 

Var oppe grusomt lenge, å da d endelig ble tid for å få seg litt søvn, så fant jeg ingen plass å såve :(

 

Det stod ca. 4 gigantiske traller på en fin soveplass, jeg tenkte jo seff at vissjeg bare flyttet en av dem ville jeg ha en god plass å såve.

Trøtt som jeg var begynte jeg å dytte rundt på den tunge trallen.

 

 

I ettertid har jeg blitt å fortalt å jeg tok meg godt over 10 runder i sirkel, før jeg våknet satt på plass trallen, og la meg til å såve :whistle:

Lenke til kommentar

huff huff huff min er ille...

 

våknet opp en søndagsmorgen etter lite timers søvn på hele helgen. Var hundre prosent sikker på at det var mandag. Sto opp som vanlig, dusjet, spiste, ordnet ranselen, og gikk til skolen. Ay ay ay, var ille å komme tilbake, så satt alle andre der rundt maskinene sine å lurte på hva faen jeg dreiv på med.

Lenke til kommentar
huff huff huff min er ille...

 

våknet opp en søndagsmorgen etter lite timers søvn på hele helgen. Var hundre prosent sikker på at det var mandag. Sto opp som vanlig, dusjet, spiste, ordnet ranselen, og gikk til skolen. Ay ay ay, var ille å komme tilbake, så satt alle andre der rundt maskinene sine å lurte på hva faen jeg dreiv på med.

Haha! den MÅ være kjip ;)

Lenke til kommentar
På OsloLAN 03 så presterte jeg å få PSU til å gå føyken... Dyttet litt på en rød bryter bak på mitt Chieftec Dragon Big Tower, og det begynte å ryke som bare det..

Rød bryter ja, tell me about it :blush:

 

For en god stund siden skulle jeg lete etter flere inganger bak på den gamle Compaq'en. Hmm... Rød bryter... Pang! Var akuratt som noen smelte en kinaputt inni der ass. Alt måtte visst byttes. 5000 sure kroner ass.

 

Har lært nå :)

 

EDIT: Er ikke eneste ser jeg :whistle:

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar
Noken som har spelt cs i søvne her???

Har gjort det nokre ganger sjøl....

er vel ikkje til å anbefale, statestikken viste at eg tapte så sinsykt stykt...

:blush: Sjøl om det ikkje ville ha vore beire om eg var våken :blush:

 

Ikke cs, men Delta Force: BHD. Tapte som faen. våkna helt plutselig, litt sært og vokne og oppdaga at du faktisk spiller ;)

 

Min tabbe var som følger. Jeg var helt oppslukt i world of halflife som jeg på en litt fjollete måte kaller det :!: , så jeg spilte sammenhengende i 17 timer. Mutter ringte å sa at pelle, kaninen min hadde døvva, men what the fuck liksom, pelle kommer bakerst i køen når jeg er på lan. Så poenger er at muttern klikka helt mentalt å dro på lanet for å gi meg en pekepinn på hvor landet ligger, å det jo helt wack. Dækk kor kopat. Så tabben min var å ta telefonen. Så samme hvem som ringer, og hvem som dauer, IKKE SVAR! det var jo like før jeg trykka på pause den gangen.

 

Seeyoul8r!

 

Mobiler er overflødige på lan :p har enda ikke motatt en nyttig beskjed på lan

igjennom mobil. Kan være kjekk og ha når du skal ringe mamma for å bli hentet tho....^^

 

Edit_ leif

Endret av citric
Lenke til kommentar
huff huff huff min er ille...

 

våknet opp en søndagsmorgen etter lite timers søvn på hele helgen. Var hundre prosent sikker på at det var mandag. Sto opp som vanlig, dusjet, spiste, ordnet ranselen, og gikk til skolen. Ay ay ay, var ille å komme tilbake, så satt alle andre der rundt maskinene sine å lurte på hva faen jeg dreiv på med.

HAHAHA den var bra.

 

Det er noe jeg kunne ha gjort

Lenke til kommentar

Var på lan med 4 kamerater.

 

Gamet, søplet, spiste, dynget, la oss til å sove. Før vi la oss fant vi ut at her luktet det søppel, dynge og røyk. Satte opp vinduet.

 

Neste morgen. Hmm. Hva er den grønn/hvite klatten på skjermen? Oj der er en til. Og enda en? Hva i.. en fjær! Enda flere fjær. Og masse fugledritt?!

 

Hadde fløyet en fugl inn vinduet om morgenen og driti rundt omkring i huset. Ille å rydde opp. Fant aldri igjen fuglen.

 

Tabben: sette opp vinduet på vidt gap før man legger seg.

Lenke til kommentar

Var på LAN hos kamerat (vi var 3 stk pcer) De andre hadde satt opp pcene sine (jeg loka rundt og slappa av).

Så skulle jeg satt jeg opp pcen min, stakk skjøteledningen i veggen og POOF hele overetasjen i huset ble mørklagt... Dette skjedde 3 ganger før faren til LAN-Verten kom med en skjøteledning fra 1. etasje :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...