Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Hehe, kom på en ny tabbe her nå..

 

Jeg hadde akkurat sett på " get ready to be boysvoiced" på tg og ble jo helt forelska i gruppa:) Artige sanger.. Men gleden var kortvarig. I filmen reklamerte de for hjemmesiden sin, som visstnok var www.boysboys.com .

Jeg logga meg på nettet og tastet url`n. Da blir jeg møtt av to vietnamesiske tvillinger, menn altså, der de bretter ut de værste kroppsdelene i trynet mitt. Jeg fikk bakoversveis, og ringte filmselskapet med en gang. Der ble jeg mottatt med latter mens de forklarte meningen i det som utrolig nok var en vits i dokumentaren om boysvoice. Tipper ikke jeg var den første som gjorde den feilen!

 

Men alt ordnet seg jo, og nå er jeg en fast surfer på boysboys.com

ANBEFALES!

 

:love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, kom på en ny tabbe her nå..

 

Jeg hadde akkurat sett på " get ready to be boysvoiced" på tg og ble jo helt forelska i gruppa:) Artige sanger.. Men gleden var kortvarig. I filmen reklamerte de for hjemmesiden sin, som visstnok var www.boysboys.com .

Jeg logga meg på nettet og tastet url`n. Da blir jeg møtt av to vietnamesiske tvillinger, menn altså, der de bretter ut de værste kroppsdelene i trynet mitt. Jeg fikk bakoversveis, og ringte filmselskapet med en gang. Der ble jeg mottatt med latter mens de forklarte meningen i det som utrolig nok var en vits i dokumentaren om boysvoice. Tipper ikke jeg var den første som gjorde den feilen!

 

Men alt ordnet seg jo, og nå er jeg en fast surfer på boysboys.com

ANBEFALES!

 

:love:

Altså, BoysVoice er jo ikke seriøst da! Det er jo bare Espen Eckbo, Henrik Elvestad, Atle Antonsen & co. som har laget denne filmen for å parodiere på ekte boybands!!!

Lenke til kommentar

Tror den værste lan-tabben min var da jeg og noen kompisser arrangerte et lokalt lan for ca 15 pers her. Vi startet kl 11 på fredagskvelden og etter hvert kom det mye mer folk enn vi hadde planlagt, ca 35 stk. Lure som vi var tok vi all strømmen fra en 3-fast, og etterhvert som folk koblet fordelerne sine i hverandres gikk "merkelig nok" sikkringen. Det hadde ikke vært noe problem hvis vi hadde hatt nøkkel til sikkrings skapet.. :p

 

Så det lanet ble film på laptopper fra kl. 02.00 lørdag til kl 13.00 senere på dagen... Folk ble jo ikke "litt" grinete heller! :blush:

Lenke til kommentar
Dette skjedde ikke meg, men en kompis. Han hadde nettopp åpnet en god, kald, duggfrisk flaske Husets Cola og en pose Knott da han tenkte at å blande kunne være gøy. Spruten sto ca 20cm opp ut av flaska og ødela tastatur og delvis mus.

Hahaha :D Det må jeg prøve en gang ;)

Endret av Pa_X0r
Lenke til kommentar
Dette skjedde ikke meg, men en kompis. Han hadde nettopp åpnet en god, kald, duggfrisk flaske Husets Cola og en pose Knott da han tenkte at å blande kunne være gøy. Spruten sto ca 20cm opp ut av flaska og ødela tastatur og delvis mus.

Det HAR jeg prøvd. Knott og Cola er så JÆVELIG dårlig kombinasjon det. Bare at spruten stod ned i mine lunger når jeg prøvde, og resulterte bare i at jeg vanna meg selv litt gjennom nesa. Utrolig vondt var det ...

 

Anbefales ... :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...