Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Haha... dette er jo bare barnematen i forhold til deres...men på naiT 2004 skulle jeg legge meg for å sove.. sov natten ut.. og neste morgen våkna jeg helt normalt.. satt meg på pcen... spilte helt til kvelden kom... da starta scenekompoet... vinneren var selvfølgerlig et klipp dær noen la seg oppå meg og spanket meg på rumpa mens jeg sov... dama var jo dritfin og allt.. jeg husket ingenting... hele salen begynte og flire (700 stykk)... det var FLAUT! :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha... dette er jo bare barnematen i forhold til deres...men på naiT 2004 skulle jeg legge meg for å sove.. sov natten ut.. og neste morgen våkna jeg helt normalt.. satt meg på pcen... spilte helt til kvelden kom... da starta scenekompoet... vinneren var selvfølgerlig et klipp dær noen la seg oppå meg og spanket meg på rumpa mens jeg sov... dama var jo dritfin og allt.. jeg husket ingenting... hele salen begynte og flire (700 stykk)... det var FLAUT! :blush:

haha.. den var genial ^^

 

hadde blitt litt sur hvis noe slikt hadde skjedd mot meg :p

Lenke til kommentar
Haha... dette er jo bare barnematen i forhold til deres...men på naiT 2004 skulle jeg legge meg for å sove.. sov natten ut.. og neste morgen våkna jeg helt normalt.. satt meg på pcen... spilte helt til kvelden kom... da starta scenekompoet... vinneren var selvfølgerlig et klipp dær noen la seg oppå meg og spanket meg på rumpa mens jeg sov... dama var jo dritfin og allt.. jeg husket ingenting... hele salen begynte og flire (700 stykk)... det var FLAUT!  :blush:

haha.. den var genial ^^

 

hadde blitt litt sur hvis noe slikt hadde skjedd mot meg :p

Hvis dama var dritfin, så hadde jeg derimot kost meg :D

Lenke til kommentar

på oslolan04

 

Jeg hadde vært våken i 50 timer ellerno.. så gikk jeg på dass da... :p

også satt meg ned og greier.. så husker jeg at jeg åpna øynene..

og tenkte OJ!da hadde jeg sitti og sovet på doen i 30 minutter...

jeg åpna dodøra og der stod typ 20 stk i kø

tror jeg aldri har løpt ut av en do så fort :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Å glemme nettverkskort går bare IKKE AN! Mitt står jo inni pcen og er i bruk 24/7, jeg tar det ikke ut for å håpe at jeg glemmer det liksom :!:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Jeg og noen kamerater hadde et hjemme lan. Vi var 4 stk. En av oss hadde meg seg en bærbar pc som han trudde skulle funke.... men neida, det første var vel at det var en STOR fargerik stripe over skjermen hvis man ikke stilte den helt nøyaktig riktg, noe som tok sin tid... Og når vi hadde installert nettverk og satt i kabler og alt det der, dreiv den å kobla seg av og på nettverket, som om man skulle dratt ut og inn nettverkskabelen. Heldigvis hadde faren fått lånt en pc av en venn som han kjørte til oss på lørdan. (det var en helg)

 

Nå kommer det verste. En kompis la seg, og etter en halvtime eller noe så reiste han seg opp. Jeg satt å spilte uten å merke det. Derimot de to andre som var med så at han reiste seg. Litt etter litt begynnte han å kle av seg, helt til han sto naken der. Jeg satt i skrå vinkel og var helt oppslukt av dataen, så jeg la ikke merke til han. Jeg la heller ikke merke til at de to andre lo seg i hjel. Når jeg merket det etterhvert begynnte han å rope til meg: "gå vekk!" og lignende. Etter en stund spaserte han inn på badet mens han klaget på at jeg skulle gå vekk. Når ca det hadde gått 5-10 min hørte vi noen dra opp der inne. Han sa han hadde våknet med huet på vasken, mens han sto på gulvet. Vi sendte klærna inn til han og han kom ut.. Merkelig nok var det ganske stille resten av den dagen :p

Lenke til kommentar
Jeg og noen kamerater hadde et hjemme lan. Vi var 4 stk. En av oss hadde meg seg en bærbar pc som han trudde skulle funke.... men neida, det første var vel at det var en STOR fargerik stripe over skjermen hvis man ikke stilte den helt nøyaktig riktg, noe som tok sin tid... Og når vi hadde installert nettverk og satt i kabler og alt det der, dreiv den å kobla seg av og på nettverket, som om man skulle dratt ut og inn nettverkskabelen. Heldigvis hadde faren fått lånt en pc av en venn som han kjørte til oss på lørdan. (det var en helg)

 

Nå kommer det verste. En kompis la seg, og etter en halvtime eller noe så reiste han seg opp. Jeg satt å spilte uten å merke det. Derimot de to andre som var med så at han reiste seg. Litt etter litt begynnte han å kle av seg, helt til han sto naken der. Jeg satt i skrå vinkel og var helt oppslukt av dataen, så jeg la ikke merke til han. Jeg la heller ikke merke til at de to andre lo seg i hjel. Når jeg merket det etterhvert begynnte han å rope til meg: "gå vekk!" og lignende. Etter en stund spaserte han inn på badet mens han klaget på at jeg skulle gå vekk. Når ca det hadde gått 5-10 min hørte vi noen dra opp der inne. Han sa han hadde våknet med huet på vasken, mens han sto på gulvet. Vi sendte klærna inn til han og han kom ut.. Merkelig nok var det ganske stille resten av den dagen  :p

glad det ikke var meg :yes:

 

skjønner ikke at folk klarer å glemme netverks kortet. det burde da stå i hele tiden.

 

har måtte reise hjem fra 2 lan pga at jeg ble sjuk. det er ikke noe gøy å dra hjem men alle de andre sitter å spiller og har det gøy :no:

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Haha... dette er jo bare barnematen i forhold til deres...men på naiT 2004 skulle jeg legge meg for å sove.. sov natten ut.. og neste morgen våkna jeg helt normalt.. satt meg på pcen... spilte helt til kvelden kom... da starta scenekompoet... vinneren var selvfølgerlig et klipp dær noen la seg oppå meg og spanket meg på rumpa mens jeg sov... dama var jo dritfin og allt.. jeg husket ingenting... hele salen begynte og flire (700 stykk)... det var FLAUT! :blush:

HEHEHE! Husker det ja :D dæven som jeg koste meg mens jeg så deg lide når du var på storskjermen :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg var en gang med på å arrangere et lan på skolen min, var ca 20 stykk der.

For å komme opp til klasserommet vi skulle sitte på måtte vi gå opp en trapp, og da jeg skulle bære opp skjermen min så tryna jeg, forstua handa og fikk en del skader på skjermen. Når jeg kom opp å fikk satt opp pc'n var det stor spenning om skjermen min fungerte. Handa mi hadde jeg faktisk vondt i noen uker etterpå

Lenke til kommentar
Å glemme nettverkskort går bare IKKE AN! Mitt står jo inni pcen og er i bruk 24/7, jeg tar det ikke ut for å håpe at jeg glemmer det liksom :!:

Tja, skjer for det vettu.

f.eks hvis en har 2,3 oppegående pcer, og en uten nettverkskort... Forklarer seg selv :D

Mer det var mer i gode gamle dager da ikke alt var onboard ;)

Lenke til kommentar

Min største tabbe var å dra på lan til en 100% fjortis som arrangerte.

Han sa at alle måte dempe headsettene sine fordi

faren hans skulle sove. Dermet satt han høytaller settet sitt på full guffe

og gir blanke faen selv. Når klokken nærmer seg 6 på morningen vil som regel folk sove litt. Da klarer han å finne på at alle må være våkne resten av lanet.Alle som sovnet kom han å vekket . Ikkenok med det så

klarer han å mase seg til å komme på lan oss meg. Der sovner han kl 02.00 som et lite barn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...