Dingot0m Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Først installerte jeg "NVIDIA ForceWare Network Access Manager" fra Asus sin installasjons-CD. Da fikk jeg ingen problemer, men når jeg startet Web-interfacet fikk jeg bare en tom, hvit hjemmeside. Jeg prøvde så å laste ned nyeste Forceware-drivere fra Asus sin hjemmeside og oppdaterte driverne. Så ble jeg spurt om jeg ville installere NVIDIA ForceWare Network Access Manager igjen, og jeg svarte ja. Det var visst en nyere versjon. Men det gikk heller dårlig, for underveis stoppet installasjonen, eller før filkoperingen startet, og den sa at "ISScript.msi" var utdatert ifht versjonen på dette programmet, og avsluttet. Så jeg oppdaterte ISScript.msi til seneste versjon, dvs. versjon 9. Jeg får fremdeles ikke installert den nye Network Access Manageren, og dem gamle er fremdeles bare et tomt, hvitt bilde. Noen som vet? Jeg kjører norsk Windows XP Professional m/ SP1. EDIT: Vik fra meg, Leif. Endret 24. oktober 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Ernie79 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg prøve også den firewallen. Den er jo helt bananas. Blokkere alt som er. Enkleste er å bare avinstallere den og finn noe annet. Satt en liten stund og prøvde å stille inn firewallen til å blir fornuftig, men gadd ikke mer. Jeg er veldig fornøy med Kaspersky Anti-Hacker. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Problemet er jo at jeg trenger det programmet for å deaktivere den Den er jo slått på som default. (Tror jeg. Hvis ikke er jo problemet mitt løst allerede ) Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Jeg har msi hovedkort, men fikk også blank side i IE med de driverene som lå på cd'n. Men opera viste sidene helt fint(ny vri og ikke støtte ie ), når jeg oppdaterte til nyeste driverene fra nvidia.com så jeg sidene helt fint i ie igjenn. EDIT: standardnivået på fw'n er blokking av noen få utvalgte porter hvis jeg ikke husker helt feil, dog er det lenge siden jeg har brukt den nå... Endret 24. oktober 2004 av Civilix Lenke til kommentar
wim Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvis du har norsk XP pro så trenger du også å opprettte en gruppe kalt USERS for å få vist siden i IE etter upgrade av forceware/isscript Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Gruppe hvor? Hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå