CarlErik Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hei! De fleste nye tlf. som kommer nå støtter jo video. Og jeg har jo også skaffet meg en slik. (K700i) Men jeg har et spm. jeg håper å få svar på! Vet noen her om en videokonverterer som kan konverter videofiler i format som. f.eks. avi til videofiler med format 3gp??????-....... Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har ikke en link, men du kan prøve Nokia Multimedia Converter 2.0 som ligger på nokias hjemmeside. Man må registrere seg though. Bruker det programmet til min k500i Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Mpegable x4 live er meget bra. Litt vanskelig å få til å passe med størrelse og slikt, men jeg fikk da presset inn to southpark episoder med bra kvalitet og bra lyd med det programmet. Kan sikkert fikses med andre programmer også, men bortsett fra å fikse størrelsen på bildet, er det lett å bruke. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Synes det er ganske lett å fikse bildestørrelse med mpegable jeg. Har sett flere guider til programmet, og skal prøve å finne en. Lenke til kommentar
CarlErik Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
CarlErik Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Har ikke en link, men du kan prøve Nokia Multimedia Converter 2.0 som ligger på nokias hjemmeside. Man må registrere seg though. Bruker det programmet til min k500i Hvordan konvertere til 3gp?.. Får bare konvertert til mpeg1. plz. hjelp! Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 http://www.esato.com/board/viewtopic.php?t...=61850&start=45 Der var det en liten guide. Håper det hjelper Lenke til kommentar
THacker Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 bruk quicktime da! funker fett.... Lenke til kommentar
CarlErik Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 TAKKER! HJALP MEG MYE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå