db Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hei Vis man kjøper et x800 pro kan man flashe det til xt har jeg hørt. Vis man kjøper et 6800 GT kan man flashe det opp til noe da? Overklokke det mye eller noe..?? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) hvis du skal flashe må du kjøpe x800vivo, og da kan du flashe det til xt pe. Hvis du kjøper 6800gt kan du ikke flashe, men klokke... man kan ca. klokke det til ultra Endret 24. oktober 2004 av magnum_h_a Lenke til kommentar
db Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 hvis du skal flashe må du kjøpe x800vivo, og da kan du flashe det til xt pe. Hvis du kjøper 6800gt kan du ikke flashe, men klokke... man kan ca. klokke det til ultra okey takk skal du ha.. Blir et 6800 GT til neste uke Lenke til kommentar
guezz Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 hvis du skal flashe må du kjøpe x800vivo, og da kan du flashe det til xt pe. Hvis du kjøper 6800gt kan du ikke flashe, men klokke... man kan ca. klokke det til ultra okey takk skal du ha.. Blir et 6800 GT til neste uke Gratulerer! Det går an å flashe 6800 GT til Ulta. Det er egentlig ikke noe særlig vits siden en sannsynligvis bare vil kunne overklokke litt lenger, grunnet 0.1 volt ekstra, sammenlignet med et uflashet GT. Du vil etter all sannsynlighet minst oppnå Ultra-hastighet hvis du da velger å overklokke. Lenke til kommentar
db Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 hvis du skal flashe må du kjøpe x800vivo, og da kan du flashe det til xt pe. Hvis du kjøper 6800gt kan du ikke flashe, men klokke... man kan ca. klokke det til ultra okey takk skal du ha.. Blir et 6800 GT til neste uke Gratulerer! Det går an å flashe 6800 GT til Ulta. Det er egentlig ikke noe særlig vits siden en sannsynligvis bare vil kunne overklokke litt lenger, grunnet 0.1 volt ekstra, sammenlignet med et uflashet GT. Du vil etter all sannsynlighet minst oppnå Ultra-hastighet hvis du da velger å overklokke. hehe, nå fikk jeg bare enda mere lyst på det kortet Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 noen som gidder å si meg hvordan jeg flasher mitt 6800 gt da? ikke si: du gjør f.eks slik: bla bla.. men fortell nøyaktig hva jeg må gjøre og skrive.. takk Lenke til kommentar
guezz Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 noen som gidder å si meg hvordan jeg flasher mitt 6800 gt da? ikke si: du gjør f.eks slik: bla bla.. men fortell nøyaktig hva jeg må gjøre og skrive.. takk Engelsk guide Dette gjøres selvsagt på eget risiko! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå