SUPERJANNE Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 At de som kjøper med telenor abb, får den nå til uka som kommer. og den skal sendes ut til butikkene idag, altså fra importør... om alt går etter planen vel og merke... jeg kjøpte min på www.best-buy.com med sperret telenor abb privat pluss. Lenke til kommentar
zand Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Såvidt jeg vet har vi ikke lov å selge den før Telenor har lansert 3G. Så om vi får den i dag eller ikke skal vi ikke selge den før i begynnelsen/midten av desember... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 altså det er jo så dumt! jeg ringte telenor og spurte, de forsto ikke hva jeg mente engang og hvilken mobil som var "så" spes! "opptil forhandler og ikke oss", sa de da, når jeg forklarte alt som det var. det er jo GSM på den mobilen også! den funker for det, hadde den ikke virket hadde jeg forstått , men sånn er ikke saken! min blir sendt IDAG. Lenke til kommentar
palandw Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 noen som har sett den i butikken nå? tror det begynner å nærme seg! De har begynt å selge den i noen andre land nå nylig. Fant det ut etter å ha lest på litt utenlandske forumer. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 håpløst! aner ikke når den kommer, begynner å bli lei hele greia! Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ja!!! Får håpe den kommer før jul iallefall... men skjønner ikke hvorfor telenor holder den igjen..! uff.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå