Whatefu Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hei, Når jeg skrur på PC'n starter den, men når skriften "Windows starter opp" kommer på skjermen, så henger PC'n seg. Er det noen som kan hjelpe? Jeg har en Dell stasjonær maskin med Windows XP Home. Takk Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Det kan være flere tusen ting som kan gjøre det, men mest sansynligvis en eller annen driverfeil eller lignende. Prøv å starte den i sikkerhetsmodus (trykk f8 med en gang windows begynner å laste) og se om det gjør noen forskjell, eller evt. hvilken fil den laster når den kræsjer. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Dell sier masse om hardwaren din da Sjekka om du har Spyware eller virus ? Lenke til kommentar
Whatefu Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har prøvd å starte i sikkerhetsmodus, men pc'n hang seg allikevel.Det hele startet med at pc'n ikke ville skru seg av,så jeg holdt inne på knappen til pc'n skrudde seg av.Etter dette nekter pc'n min å logge seg inn på Windows.Rare greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå