Preludiac Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Mine to hovedkriterier er: * Plass til Vannkjøling * MINIMUM plass til 120mm vifte foran(inkl. radiator) og bak.. jeg sliter som F''' med å finne meg noe nytt.. noen som har stacker med hw montert som kan poste noen bilder????? -Teh P- Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 I stacker er det _MYE_ plass - Jeg klarte å få plass til full vannkjøling i mitt Thermaltake Tsunami, men fytti - det var dårlig plass der inne Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 off.... Dette blir ikke enkelt.. Men de som sitter på bilder av CM STACKER: POST! Lenke til kommentar
Øl_Mariachi Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvis du skal ha vannkjøling er dette helt klart noe du bør vurdere. Har det selv og er utrolig fornøyd med det. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Har CM-Stalker med en dual Black Ice II og 4 vifter montert på den. Har satt den på høykant fremme i Kabinettet og den er forøvrig ikke synlig om jeg tar av side dekslet. Fordelen med Stalker er at hele fronten har innebygd støvfilter, så dette trenger man ikke å investere i. Kan ikke si noe annet enn at jeg er storfornøyd med kabinettet. Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Hmmm Nå lurer jeg faktisk litt på å kjøpe dette også Mange valg... Men tror jeg ser litt bort fra Tsunami pga: IKKE gå for Tsunami - Sitter her med et tsunami kabinett og bannlyser den dagen jeg bestemte meg for å kjøpe dette over et stacker kabinett. Tsunamien virker plastic og hengslete og rister når maskinen står på. Den lager ekle, ekle lyder. Dessuten har den noen små ubrukelige finesser samt at den har dårlig jobbeplass. Nei uff - dette kabinettet må du holde deg langt unna. Stacker is the way to go! Lenke til kommentar
Tofustew Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 off.... Dette blir ikke enkelt.. Da skal jeg "hjelpe" deg. Stacker er større. Faktisk en god del større enn Tsunami. De ekstra 11 cm i dybde gjør det enklere å få ryddig kabling og gir god plass til radiatorer, slanger, pumper og annet stash. Tsunami: 49,5 x 21,0 x 47,8 cm = 49 688 cm3 innvendig volum Stacker: 53,6 x 22,7 x 58,4 cm = 71 056 cm3 innvendig volum Tsunami er billigere. Sparte penger kan brukes til andre goodies. Tsunami: 1 175,- hos Netshop Stacker: 1 495,- hos Microplex Muahahahaa! Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=306629 http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=284764 her finn du noken bilde med stacker... sitter sjølv på det kabinettet med vannkjøling og stacker er akkurat passe stor... litt for liten for min smak fortsatt... valget er enkelt viss du trenger plass! STACKER Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Her er linken til videoen av CM Stacker. >her< Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Nå fikk jeg litt kjempelyst på CM Stacker Lenke til kommentar
PcT Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kjøp Thermaltake Tsunami Dream det har jeg i silver med rute!! det eier så heftig er så digg!! de 120mm viftene blåser rett på hdene og den andre drar luften rett ut!! det er helt heftig!! det er stillegående to! og.. hdene mine ligger på 20 grader hvis det sier noe!! Kjøp med rute! da får du en 90mm vifte på siden!! Og det er sånne gummidingser til å beskytte hdene med! elsker bare det kabinettet Det er i aliminum og!! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kjøp Thermaltake Tsunami Dream det har jeg i silver med rute!! det eier så heftig er så digg!! de 120mm viftene blåser rett på hdene og den andre drar luften rett ut!! det er helt heftig!! det er stillegående to! og.. hdene mine ligger på 20 grader hvis det sier noe!!Kjøp med rute! da får du en 90mm vifte på siden!! Og det er sånne gummidingser til å beskytte hdene med! elsker bare det kabinettet Det er i aliminum og!! En ting er å være entusiastisk, noe helt annet er å overdrive. HDD på 20C? Hva har du i romtemp, da? 12C? -KJ Lenke til kommentar
PcT Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Seriøst.. har romtemp på 21 grader.. Må jeg vise Pic av tempen?? Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvis TT kabbiset er lite "praktisk" som mitt Xaser Skull så er det bare å styre unna. Her er en quote av meg selv fra en annen tråd: Jeg har det og synes det er sylharry, ikke verdt pengene og fantastisk knotete mekke i. (HALLO? Man må av med fronten for å komme til diskene. For å få av fronten må man av med begge sideplatene...) Når man på toppen av dette tar med at den er ca. like støydempet som en vinkelsliper, ja da er det jammen ikke mye bra igjen å si... -KJ -KJ TT Tsunami er heldigvis langt ifra mange av de andre TT kabinettene, det er et utrolig praktisk, pent og enkelt kabinett. F. eks. for å komme til diskene må man ta av sidedøra og skru opp thumbscrew'en som holder "diskholderen" og ta det ut. La bildene tale for seg selv: IKKE gå for Tsunami - Sitter her med et tsunami kabinett og bannlyser den dagen jeg bestemte meg for å kjøpe dette over et stacker kabinett. Tsunamien virker plastic og hengslete og rister når maskinen står på. Den lager ekle, ekle lyder. Dessuten har den noen små ubrukelige finesser samt at den har dårlig jobbeplass. Nei uff - dette kabinettet må du holde deg langt unna. Stacker is the way to go! Jeg har også et TT Tsunami og har ikke merket noe av det du skriver om... Dette gjelder kanskje bare din Tsunami for min er verken hengslete, det rister ikke når maskinen står på og den lager ikke ekle lyder. Det er også godt mulig at du synes dette kabinettet virker "plastic", men jeg skjønner egentlig ikke hva som er så plastic ved dette, da det er hovedsaklig lagd i aluminium med en overflate som ser nesten ut som pianolakk... Den eneste "ubrukelige finessen" ved Tsunami som jeg kommer på er dette som skal holde tileggskortene på plass, men den er det bare å fjerne og bruke de gode gamle skruene. Og sett at du ikke skal ha vannkjøling så er det heller ikke dårlig jobbeplass, og selv vannkjøling med enkel raddis burde gå bra Men skal du ha vannkjøling så er det nok lurere å kjøpe CM stacker Lenke til kommentar
PcT Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Her er bildet.. Tatt fra everest! Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Om du har 21 grader romtemperatur kan ikke HD være på 20. Den har ikke innebygget aktivt kjøle-element heller. Da tror jeg temperaturmåleren din er litt utafor. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Vel, det spørs jo helt på hvor måleren sitter da... Sett at den sitter nærme NB eller CPU-kjøler kan det godt hende det er varmere der, men allikevel høres 20*C litt for godt ut til å være sant... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Vi snakker disktemp her, ja. Og temp under romtemp er nok ikke så veldig realistisk... -KJ Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Du kan kjøpe dette hvis du ikke skal ha vannkjøling. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Når jeg kjenner på den er den kald oxo.. Den er garantert nede i 20-30 grader! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå