Christahh Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Topic sier alt =) Skal ikke ha mere enn 3/4 harddisker Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 CM Stacker helt klart. Mye penere og mere stilrent. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 * > Thermaltake. Synes selv CM Stacker er penere, Thermaltake er alt annet enn fint. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Tsunami er et kjempebra kabbinett. Det har gummifester til hd og 2x 120mm vifter så det er et veldig stille kabinett. Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Åhhh.... Som jeg sliter Noen andre bilder av CM stacker da? Noen som har det som kan skryte litt av det? legg ut bilder om du ønsker! Endret 24. oktober 2004 av Christahh Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 CM STACKER SÅ LITT BILLIGPLAST AKTIG UT, FRONTEN SÅ UT SOM ET SERVERKABINETT. IKKE SERLIG PENT ops, capslock Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Tsunami er et kjempebra kabbinett. Det har gummifester til hd og 2x 120mm vifter så det er et veldig stille kabinett. Det har Stacker også.. Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Og dette blir bare værre, og værre Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hva er det de sier når noen spør om hva som er best av XP og P4 , jo "kjøp A64" så da får jeg si kjøp Lian Li Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Jasså... Jaja, hvis jeg finner ut at jeg skal kjøpe da... Så kan jo du finne et til meg du Snekker`n Noe samme pris som CM stacker og Xaser Tsunami, og "like" praktisk Endret 24. oktober 2004 av Christahh Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Tsunami er et kjempebra kabbinett. Det har gummifester til hd og 2x 120mm vifter så det er et veldig stille kabinett. Det har Stacker også.. Visste ikke det jeg... Lært noe nytt i dag og Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Har Stacker selv og er veldig godt fornøyd med den. Følger også med hjul hvis du vil bruke det. Er du usikker så kan du jo alltids lese noen review's på nett slik som jeg gjorde. Skal finne en link til en video review til deg. brb Reviews: http://www.atruereview.com/cm_stacker/index.php http://www.fastlanehw.com/reviews.php?i=131 Hmm fant ikke igjen den video review'et... Endret 24. oktober 2004 av fluke2k Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 En forskjell mellom disse kabinettene er vekta... Jeg leste at CM Stacker veide litt mye (ikke at jeg veit hvor mye). Tsunami er veldig lett og veier rundt 6.0kg. Men dette betyr jo lite hvis du ikke er mye på LAN eller liker å bære rundt på data'n... Ny avatar Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) CM STACKER SÅ LITT BILLIGPLAST AKTIG UT, FRONTEN SÅ UT SOM ET SERVERKABINETT. IKKE SERLIG PENT ops, capslock Agree Synes at Tsunami ser mye penere ut. Endret 24. oktober 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 gjør som meg du.. kjøp lian li pc75B... ett deilig kabinett med extrem god plass. LINK: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC75BUSB Lenke til kommentar
jevel Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvis TT kabbiset er lite "praktisk" som mitt Xaser Skull så er det bare å styre unna. Her er en quote av meg selv fra en annen tråd: Jeg har det og synes det er sylharry, ikke verdt pengene og fantastisk knotete mekke i. (HALLO? Man må av med fronten for å komme til diskene. For å få av fronten må man av med begge sideplatene...) Når man på toppen av dette tar med at den er ca. like støydempet som en vinkelsliper, ja da er det jammen ikke mye bra igjen å si... -KJ -KJ Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 gjør som meg du.. kjøp lian li pc75B... ett deilig kabinett med extrem god plass. LINK: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC75BUSB Har desverre ikke så mye penger å legge i OffT: dessverre, desverre eller dessvere? tror desverre selv, men husker ikke Lenke til kommentar
skol Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hei, dersom du senere skal oppgradere til vannkjøling, så er CM Stacker et særdeles godt valg. Hjul på kabinettet er kjekt å ha Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Gå for Tsunami! Ser myee bedre ut enn Stacker. Garantert! Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 IKKE gå for Tsunami - Sitter her med et tsunami kabinett og bannlyser den dagen jeg bestemte meg for å kjøpe dette over et stacker kabinett. Tsunamien virker plastic og hengslete og rister når maskinen står på. Den lager ekle, ekle lyder. Dessuten har den noen små ubrukelige finesser samt at den har dårlig jobbeplass. Nei uff - dette kabinettet må du holde deg langt unna. Stacker is the way to go! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå