tv-freak Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Jeg er en flittig bruker av DC++ og alt funket helt fint til en dag da plutselig en funksjon ikke funket. Det som er bra bra med DC++ er at du kan være på flere hubber samtidig og fortsette på en fil. PROBLEM: Når jeg skal fortsette å laste ned en fil fra en som har ledig så kommer den "starter nedlasting" også kommer det der med "X% XXmb nedlastet osv." Også stopper den (blir borte) akkurat som brukeren hadde gått ut men det kommer ikke noe "disconnected" den bare blir borte fra nedl. listen. pleaz hjelp meg jeg har mange halveis natur( :wink: )filmer. _________________ Scaleo 800s Intel Pentium 4 2000mhz 512 pc800 ram Nvidia GeForce 2 400mx 64mb 16x dvd 12x/8x/32x cdrw Fujitsu Soundbird Digital Pro 5.1 80gb 15' Flatskjerm [ Denne Melding var redigert av: tv-freak på 2002-05-22 15:23 ] Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 ER DET INGEN SOM HAR NOE SVAR? plz svar STORT PROBLEM Lenke til kommentar
ebe Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Jeg har et svar: Problemet er at det har skjedd en liten feil med nedlastinga. Hatt noen tilfeller hos meg hvor dette har skjedd pga andre programmer som har kræsja. Det du må gjøre er å kutte vekk en liten del av sluten på fila, f.eks. 1 MB. Dette kan du gjøre med f.eks. et program som heter "Slice & Splice". Hvis fila er på 550 MB, så setter i options størrelsen på den ene delen til 549 MB. Da får du to deler; naturfilmOmLaksen.avi.001 (549 MB) og naturfilmOmLaksen.avi.002 (1 MB). Slett den opprinnelige fila og 002-fila. Rename 001-fila, altså - ta bort .001. Lykke til! PS. Det gjelder sansyligvis flere enn den ene fila (hvis du har hentet ned flere samtidig da..) [ Denne Melding var redigert av: ebe på 2002-05-22 16:10 ] Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Tusen takk svaret. Skal teste det ut i kveld. Grunnen til at jeg bruker DC og ikke DC++ er at jeg kan fortsette på filen pluss være på fler hubber samtidig. Og jeg deler bare 13-14gb så det er veldig bra at jeg kan være på mange små isteden for en liten. Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Jeg har en dårlig uke nå. Nå kom jeg på at det er en ting til som ikke funker. I "Download queue" på filen står det at den har f.eks. 690,63mb men når jeg skal fortsette på en fil i search`en som også er 690,63mb så sier den at "det er en fil av samme størrelse i queue". Hva må jeg gjøre for å laste den ned? Det er selvsagt snakk om naturfilmer nå også. :wink: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Har du nyeste versjon av DC++? Du skal ikke bli forhindret å laste ned en fil hvis du har en annen fil fra før med identisk størrelse... Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Jeg har den aller nyeste versjonen. Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Legg inn DC du, jeg ser ikke problemet med å ikke bruke det, siden det virker som DC++ bare bugger.... i alle fall i ditt tilfelle... Presterte å hente ned 4,63GB med en skrall UPC linje. Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Funnet problemet, NOT. Jeg tok vekk filen i dowload queue, og lasta ned. Men med en annen fil så behøvde jeg ikke det nå, enda den ikke funka før. MERKELIG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå