Gå til innhold

LSASS.EXE, Trenger profesjonell hjelp !


Anbefalte innlegg

DSCN0225.JPG

 

 

Får opp dette bildet når windows starter, (dvs kommer ikke helt inn i windows)

 

Trykker på OK, og maskinen bare restarter, og det samme skjer igjen. Har også prøvd å bare slå av strømmen, for så å starte den igjen, men det samme skjer likevel ! Forferdelig irriterende !

 

Men 1 av 5 ganger jeg restarter, klarer den faktisk å starte normat,men dette kommer å går som julenissen.

 

Noen som vet hva som er galt ??

Har byttet med en ny formattert Harddisk, og installert alt fra scratch, (T.o.m fra en annen windows XP cd (original), men dette kom etter en liten uke likevel. Da var det like før pcen fikk seg en tur ut vinduet...

 

Kan det være noe systemopprettnings-instillinger i windows eller noe jeg må endre på, ? en software konflikt ??

 

Er ikke no virus, så er ikke det som gjør det, pcen har ikke en gang vært koblet til internett enda...

 

Hjelp !!

Endret av Prosessoren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har tålmodighet til å vente mer enn 90 minutter, så nei da er det nok ikke det.

 

Uansett, den feilen der ser meget rar ut..har ikke sett noe lignende før. Dette fant jeg ut om lsass.exe:

 

"lsass.exe" is the Local Security Authentication Server. It verifies the validity of user logons to your PC/Server. It generates the process responsible for authenticating users for the Winlogon service. This process is performed by using authentication packages such as the default Msgina.dll. If authentication is successful, Lsass generates the user's access token, which is used to launch the initial shell. Other processes that the user initiates inherit this token.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...