Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sider om instalering og tips om bilstereo?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Musical Tranparency. Autosound, Maxwell HiFi, hansen Radio i Molde og mange andre selger bilstereo. Mitt tips er å ringe rundt etter tilbud, lese litt om omtaler, se en tur innom bilforumet.net og sjekk nøye før du kjøpre noe. Så slipper du å irritere deg over evt kjøp i ettertid :) Sjøl brukte jeg ca 2mnd på å bestemme meg for hvilket anlegg jeg skulle ha, endel telefoner, mailer og masse lærdom senere så st jeg mye bedre rustet til å handle inn noe som gav masse godlyd og ikke bare rammel og bråk :) Endret av Jalla
Lenke til kommentar

jah, bruk noe tid når du handle. Eg sko jo egentlig ha pure sq anlegg. Men så ble eg litt for god kompis med selgeren, å da han "pressa" på meg to femten tommere til en veldig rimelig penge va eg solgt:) *angre ikke ett sekund* men det blir mye rammel å bråk når man vrir opp litt på substerkern.

Lenke til kommentar

Rammel og bråk er vel det jeg også har i bilen nå. Har totalt forskjellige høyttalere foran og bak. Fin lyd hvis jeg spiller bare bak eller bare foran, men når alle spiller samtidig blir det TOTALT forferdelig. Så om mulig, og hvis du skal ha høyttalere både foran og bak; hold deg til samme merke/type på høyttalerne.

Har et sett 4-veis Ultimate 6x9" i trykk-kasse i hattehylla. kassene forbedra lyden noe sinnsykt, men lyden er fremdeles ræva. (Ligg unna Ljudias Ultimate 4-veis 6x9" til 500,-!!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...