Stein-Erik Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Tenkte jeg skulle starte en trad her med bra internett sider som forklarer hvordan du instalere og kjøper rikitg bilstereo. Kan også ta med nettbutikker som er bra Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 http://www.bilradiospes.no/ har en egen tips&triks kategori. Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Men er det bare bilradiospes som selger Bilstereo i Norge? Vi ser bort fra Komplett og Mpx, da de har vel bare spillere? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 www.bilstereospesialisten.no har en del. Lenke til kommentar
K_S Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 bassbrothers.no, samt perel-import.com . Perel har vel kopiert det meste som bilradiospes har tenker jeg.. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Musical Tranparency. Autosound, Maxwell HiFi, hansen Radio i Molde og mange andre selger bilstereo. Mitt tips er å ringe rundt etter tilbud, lese litt om omtaler, se en tur innom bilforumet.net og sjekk nøye før du kjøpre noe. Så slipper du å irritere deg over evt kjøp i ettertid Sjøl brukte jeg ca 2mnd på å bestemme meg for hvilket anlegg jeg skulle ha, endel telefoner, mailer og masse lærdom senere så st jeg mye bedre rustet til å handle inn noe som gav masse godlyd og ikke bare rammel og bråk Endret 3. november 2004 av Jalla Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 har jo ljudia.no Er ikke rein bilstereo, men selger det meste... Lenke til kommentar
Defus Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 jah, bruk noe tid når du handle. Eg sko jo egentlig ha pure sq anlegg. Men så ble eg litt for god kompis med selgeren, å da han "pressa" på meg to femten tommere til en veldig rimelig penge va eg solgt:) *angre ikke ett sekund* men det blir mye rammel å bråk når man vrir opp litt på substerkern. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Rammel og bråk er vel det jeg også har i bilen nå. Har totalt forskjellige høyttalere foran og bak. Fin lyd hvis jeg spiller bare bak eller bare foran, men når alle spiller samtidig blir det TOTALT forferdelig. Så om mulig, og hvis du skal ha høyttalere både foran og bak; hold deg til samme merke/type på høyttalerne. Har et sett 4-veis Ultimate 6x9" i trykk-kasse i hattehylla. kassene forbedra lyden noe sinnsykt, men lyden er fremdeles ræva. (Ligg unna Ljudias Ultimate 4-veis 6x9" til 500,-!!) Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ligg unna 6*9 i det heletatt om god lyd er målet. Et 6.5/6 komponentsett, en god sub og 4 kanals forstreker til å drive dette i 2+1 er det jeg vil anbefale. Siden kan du spe på med midbass og egen subforsterker og evt. en sub til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå