HolgerL Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Jeg har rendret en stor versjon av bidraget til ukens konkurranse. Her er det: Endret 24. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
imastard Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvilket program bruker du? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg bruker Lightwave 3D 8. http://www.lightwave3d.com Tøff avatar. Lenke til kommentar
beinbikkja Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Nice! Men hvor er rillene i løpet? Endret 4. november 2004 av beinbikkja Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Beinbikkja: Tanksen har en superhemmelig teknologi som gjør at den ikke trenger riller i løpet. Her er en annen versjon: Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ser fint ut det her, men jeg savner litt detaljer og det faktum at ser ut som hele tanksen er malt med samme kammofarge/mønster. Tror ikke det er vanlig å f. eks. male beltenene o.l. Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Synes den var utrolig bra jeg! Skulle ønske jeg fikk til det der, har en del ideer jeg kunne tenkt meg å fått visualisert.. Får vel sette meg ned men noen tutorials. Lenke til kommentar
notnA Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Jeg bruker Lightwave 3D 8. http://www.lightwave3d.com Tøff avatar. Er det freeware? Edit: Svært stilig bilde Endret 13. november 2004 av notnA Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hehe, Lightwave er nok et godt stykke fra freeware gitt Koster vel noe et sted mellom 1000 og 2000 $ hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 tenker red alert og mammoth tank bra laget btw Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Christaaah: Hehe, det er akkurat det jeg hadde i tankene når jeg laget den. Jibril2k: Du husker helt riktig, Lightwave koster ca 10 000 norske kroner. Lenke til kommentar
notnA Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hehe, Lightwave er nok et godt stykke fra freeware gitt Koster vel noe et sted mellom 1000 og 2000 $ hvis jeg ikke husker helt feil. Jaja.. Får heller bare se på deres bilder... Men lurte litt fordet: Er det vanskelig å lage slike? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hehe, Lightwave er nok et godt stykke fra freeware gitt Koster vel noe et sted mellom 1000 og 2000 $ hvis jeg ikke husker helt feil. Jaja.. Får heller bare se på deres bilder... Men lurte litt fordet: Er det vanskelig å lage slike? Jeg lovet egentlig Holger at jeg ikke skulle fortelle folk om dette, men det finnes en side der man kan laste ned bl a Secret Tank Patch, Scorpion plug-in og masse annet. Sorry, Holger. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 NOOO!!! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hw-forum drama fortsetter etter litt... :O nice btw Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ser fint ut det her, men jeg savner litt detaljer og det faktum at ser ut som hele tanksen er malt med samme kammofarge/mønster. Tror ikke det er vanlig å f. eks. male beltenene o.l. Beltene kunne godt ha vært en anne farge, men tipper dette er ment som en lowpoly modell. Kunne vært laget for spill etc. der teksturen er viktigere. Fin tekstur btw. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Nice! Men hvor er rillene i løpet? Dei aller fleste moderne MBT'er har glatte løp. Det er p.g.a. at man bruker sabot. Det er rett og slett ein pil, laga av tungsten/uranium/høgfast stål (enkeltvis eller ein kombinasjon) som vert stabilister ved bruk av finner. Eit langt, tynt, prosjektil vert nemlig ikkje tilstrekkelig stabilisert utelukkande ved rotasjon. Rotasjonen kan faktisk få prosjektilet til å "snu seg" i flukt. Engelskmenna har framleis rifla løp p.g.a. at dei ønsker større presisjon ved bruk av normal HE ammunisjon. Når dei bruker sabot så har dei ein foring/mellomring som gjør at saboten ikkje roterer under ferden igjennom kanonløpet. Edit: leif Endret 27. november 2004 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
ChrZZ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Og siden vi snakker norsk (), så heter det stridsvogn, for pokker! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 chrzz: Tanks Men du har selvsagt et poeng, og jeg synes at vi egentlig bør kalle det stridsvogn. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ..og hvis en absolutt ikke vil bruke det norske ordet får man si tank, siden tanks er flertall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå