galskapen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 jeg kommer krypende fra ørkenen (også kalt windows), og ser for meg Linux (vannet)... på min PC! men jeg må jo først innstallere det. hvor kan jeg laste ned en boot CD jeg kan brenne? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 www.linuxiso.org Hvis du er helt ny anbefaler jeg fedora, evt mandrake eller suse. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 ok. takker. blir nok Mandrake... Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 men da har jeg et spørsmål til: har noen et program som kan konvertere ISO-filer til normale filer? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 men da har jeg et spørsmål til: har noen et program som kan konvertere ISO-filer til normale filer? magic iso, ta en google Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 men da har jeg et spørsmål til: har noen et program som kan konvertere ISO-filer til normale filer? Bare pass på at iso-filer skal brennes direkte altså, du skal ikke extracte filene eller noe slikt. For da blir ikke cd'en bootable lenger. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 ok.. leste litt mer på forumet, og fant ut at jeg ikke trengte å konvertere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå