acon Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hei! Har en eldre pc av merke IBM. Den har fungert kjempe bra helt til i det siste. Da jeg skrudde den på etter en total krasj Maskinen startet som vanlig.. en meny hvor jeg kunne velge oppstart måte, safe mode, normal o.l. Da jeg trykket normal og trodde alt var fint og greit, startet loadingen til XP. Midt i loadingen får jeg bluescreen i et brøkdelssekund før maskinen restarter seg selv, og før jeg rekker å oppfatte hva som står der. JEg har satt i gjenopprettings cden som fulgte med pcen, og win XP cden, men maskinen vil ikke boote fra disse. Har sett på innstillingene i BIOS, men det er ingen alternativer der hvor jeg kan velge dette. Sikkert en IBM greie Trenger litt hjelp til å få maskien oppe og gå... Takker for all hjelp Lenke til kommentar
acon Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
ToP-HaiR Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hei, Er det ikke noe alternativ der du kan velge first boot device osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå