Gå til innhold

Rette håret permanent, er det mulig?

FrenChie

Anbefalte innlegg

Hey,

Fant ikke noe bedre sted og poste dette, så bare slett denne hvis den ikke passer her.

Men til saken. Jeg lurte på om det er mulig å slette håret sitt permanent på en måte. Slik at det er slett i f.eks et halvt år uten at det blir krøller. Søstra mi gjorde det i panama så det må være mulig i norge også. Begynner å bli lei av det krøllete håret mitt :=).

Kronglete forklart, men det får så være.

:)

Endret av FrenChie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde og det var snakk om å fjerne hår her. Om det går ann andre steder går det nok ann i Norge og, bare å høre med en frisør det, evt sjekke på frisørsider om de gjør sånt.

Litt offtopic: er det mulig å fjerne hår permanent? da snakker jeg ikke om håret på hodet.

Lenke til kommentar

Litt offtopic: er det mulig å fjerne hår permanent? da snakker jeg ikke om håret på hodet.

Jepp, du kan få deg en sånn sykdom som han i "Dance with a stranger" har, men da mister du _alt_ håret.

Trådstarter: Hørte om en som har brukt rettekrem, men jeg vet ikke noe mer utover det, hvor lenge det varer, hvor man får kjøpt det, og om det i det hele tatt finnes.

Lenke til kommentar
Kanskje jeg bare skal kjøpe meg en slette tang da (Eller noe sånt). :)

heter rettetang. ulempen med det er at så fort du vasker håret vil det gå tilbake til krøller igjen. og det tar rimelig lang tid og rette alt håret! om du skal kjøpe deg det, pass på å ikke ha voks el. mens du retter, da lukter det skikkelig høgg! hehe

Lenke til kommentar
Er rimelig lei håret mitt jeg også. :(

..men det spørs om jeg bare skal begynne å la det være litt kortere og heller ha i litt voks el. :hmm:

NOOOOOO!

Du må få det langt, dine krøller går jo oppover, det som er kult! :D

Legg inn eit bilde av deg når du har lange krøller som stikker til vers, då blir Robin forelska i håret ditt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...