krippa1970 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har kjøpt luft på box.Jeg prøvde på en vifte som er i døra på cabbet,den vifta ble hvit.Det jeg lurer på kan man ødelege noe vis man bruker dene på vifter inne i maskina.På forhand takk Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvordan ble vifta hvit? Hvit av støv eller hvit fordi den var ren. Er det helt standat trykkluft du har skal ikke det ødelegge noe i maskinen om det da ikke er noe annet også i boksen som ikke skal være der. Eller om trykket er så stort at det kan ødelegge noe, noe som er lite trolig. Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Pass på å hold sprayboksen oppreist, ellers kan flytende gass komme ut og legge seg på komponentene (vifta di). Når denne gassen fordamper stjeler den varme fra vifta di som gjør at fuktighet i luften rundt kondenseres og legger seg på vifta som rim/is (det hvite du ser?), og fuktighet i datamaskinen er ikke noe å satse på. Endret 24. oktober 2004 av C! Lenke til kommentar
krippa1970 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Det hvite så ut som rim.Den lufta er veldig kald.Det som jeg er redd for kodens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå