hylo Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Jeg skal kjøpe meg ny ram nå. Det er dette systemet: Amd Athlon 2600+ Abit An7 hovedkort Radeon 9800 pro. Da lurer jeg på, burde jeg kjøpe 1024 mb ram? Har 512 fra før. Hvordan ram burde jeg ha? Endret 24. oktober 2004 av Hylo Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har du en 512MB brikke kjøper du en ny helt lik en. Dvs. enten samme merke og alt eller kun samme spesifikasjoner (frekvens og tilgangstider). Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Har du en 512MB brikke kjøper du en ny helt lik en.Dvs. enten samme merke og alt eller kun samme spesifikasjoner (frekvens og tilgangstider). Har tenkt å kanskje ta ut den da men, så jeg får noe bedre type ram. Jeg har denne og vil ha bedre. Kan det være en fordel å ta ut den og kjøpe to bedre 512 brikker? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Med mindre du har tenkt til å overklokke og kjøre minnekrevende benchmarks vil du ikke merke noen forskjell på de og bedre brikker. Like greit å holde det billig vel? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Med mindre du har tenkt til å overklokke og kjøre minnekrevende benchmarks vil du ikke merke noen forskjell på de og bedre brikker.Like greit å holde det billig vel? Nja, har jo en del å svi av. Så vil ha ordentlig kvalitet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Kjøp Corsair TwinX-3200XL eller OCZ Dual Channel Platinum Ed. R-2 2*512MB. Bra saker, begge har Samsung IC'er. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Kjøp Corsair TwinX-3200XL eller OCZ Dual Channel Platinum Ed. R-2 2*512MB.Bra saker, begge har Samsung IC'er. Skal bruke ca 1500-1700,- Kan du komme med link til noen bra? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4042 De duger. Men hvorfor ikke bare kjøpe en lik brikke som du har? Er jo greit å spare en tusenlapp. Som sagt vil du ikke merke noen forskjell... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Men det med overklokking kan godt hende jeg gjør, hvis de er overklokkingsvennelige, så derfor er det kanskje fint med litt dyre, bra brikker Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Skal du ha brikker som er "sikret" gode overklokkigsegeskaper må du nok ut mer ~2500,-. Men samtidig kan det hende at de til 700,- er eminente overklokkere, hardware er så vrient sånn sett. Lenke til kommentar
whom Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Med mindre du har tenkt til å overklokke og kjøre minnekrevende benchmarks vil du ikke merke noen forskjell på de og bedre brikker.Like greit å holde det billig vel? Nja, har jo en del å svi av. Så vil ha ordentlig kvalitet. Hør på Goophy du Skal du ikke klokke så er det ikke mye point ved å kjøpe dyr ram. Og som Goopy sier, så vil du ikke merke forskjell i de fleste spill. 512 til av samme type, burde gjøre susen Spar heller pengene til nytt skjermkort... Nytt skjermkort vil gi størst ytelsesforbedring i spill Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Disse Kan de være noe å gå for? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Er det mulig og bruke den brikka jeg har fra før av med disse ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå