Pendleren Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hei, Jeg har nettopp satt opp en ny maskin med XP Pro SP2. Av en eller annen grunn er det et fåtall web-sider jeg ikke får åpnet (får opp standard IE "The page cannot be displayed"-side). Til nå vet jeg dette gjelder tv2.no, nettavisen,no, kanal24.no, netcom.no og aetat.no. Har forsøkt alle mulige endringer i nettverksinnstillinger, forsøkt å bruke Opera istf IE, installert Java og skrudd av firewall/antivirus - men til ingen nytte... Alt fungerer helt fint fra min gamle maskin (også med XP Pro, men SP1). Har noen vært borti dette? Begynner å bli temmelig frustrert nå! På forhånd takk for gode tips!! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 bytte browser hjelper garantert på problemet ditt opera eller mozilla firefox Lenke til kommentar
Pendleren Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Som sagt, forsøkt Opera, men problemene forsvant ikke av den grunn. Får feilmeldingen: "Klarte ikke å koble opp mot tjeneren". Andre forslag? Lenke til kommentar
aslettnes Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 jeg har også installert XP med SP2 nå. Har akkurat samme problemet. Er det noen som har en løsning på dette? Arnt Lenke til kommentar
aslettnes Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Begynner å bli gal av denne idiotiske feilen, har prøvd å slå av firewall og virusprogram. Men fortsatt ikke kontakt med TV2, nettavisen Må da være noen som har hatt samme problemet og funnet ut av det.. Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Har samme problem jeg, irriterende... ingen som har svar? skal teste å skifte til firefox... edit: fungerte ikke Endret 15. november 2004 av ThaKladd Lenke til kommentar
Pendleren Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Hei, Etter vel og lenge fant jeg årsaken til problemet. I ren fortvilelse, etter å ha prøvd alle mulige software-løsninger, innstillinger etc., skiftet jeg til mitt gamle nettverkskort, og vips var alle web-sider tilgjengelige igjen. Kan noen fortelle meg hvordan dette henger sammen? Jeg brukte opprinnelig det integrerte nettverkskortet i mitt Asus hovedkort... **T** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå