Eirik-h Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvor er det lov å kjøre med pocketbike? Fortauet? Hva skjer hvis man blir tatt i å kjøre på veien? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 er det besindrevene sparkesykler du snakker om ? i så tilfelle er di ikke lov til og bruke i norge (lukket privat område teller ikke) Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg snakker om Pocketbike. IKKE bensindrevne sparkesykler. Er du blind? Jeg skrev jo klart og tydelig Pocketbike. Har aldri nevnt et ord om sparkesykler. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Jeg snakker om Pocketbike.IKKE bensindrevne sparkesykler. Er du blind? Jeg skrev jo klart og tydelig Pocketbike. Har aldri nevnt et ord om sparkesykler. så få et bilde av sykkele da , er ikke blid men orde pocketbike sier vell ikke en dritt om hva det er EDIT: søkte på google , og kan garantere deg at sånne ikke er lovelig og bruke på veier gagfelt eller noen annen form for ofentlige områder , må nokk brukes på lukkete private områder EDIT2 : Forum -> Bil og motor -> MC hører nokk mere hjemme her Endret 24. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Cera Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Sannsynligvis ikke. Er bittesmå kopier av vanlige motorsykler. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Pocketbike sier alt. Du vet tydligvis ikke hva det er forno du? EDIT_: Lagde ny topic nå på bil og motor. Vennligst svar der. Moderatorene kan stenge denne som er feilpostet. Endret 24. oktober 2004 av Eirik-h Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Du kan kjøre på bane. Eller privat eiendom. Fortau er vel heller tvilsom iogmed at de går gansk fort... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Pocketbike sa ikke meg noen ting heller! EDIT: OPS så ikke at den skulle vert steng *plystre* Endret 24. oktober 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Da vet du ikke hva det er. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 plyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyystre... Ordet pocketbike sier ikke en dritt for en som ikke vet at det heter det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg