annie2 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Har et kinkig problem. Skulle oppdatere dns server for mitt domene. Finner ikke passord, og epost adressen har jeg sagt opp. Tenkte å ringe telenor for kanskje å få midlertidig tilgang til adressen, for å slippe å fakse Network Solutions (sikkert flere av dere som har erfaringer med dem). Mitt spørsmål er: Vil mitt gamle brukernavn være frigitt? Sånn at en venn kan registrere det midlertidig for meg? Eller er brukerstøtte greie (startet å ringe akkurat litt for seint i dag, så finner ikke ut før imorgen), eller må jeg kanskje kjøpe telenor-abb for en måned for å få dette til? Samme adresse, men sa jo opp for over et halvt år siden. Endret 24. oktober 2004 av annie2 Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 En venn av meg prøvde å registrere mitt gamle brukernavn. Fikk beskjed om at det er i bruk. Så da må jeg prøve å få kontakt med Telenor Online, og prøve via telefon eller epost. Vel, vel, det ordner seg forhåpentligvis. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Så da må jeg prøve å få kontakt med Telenor Online, og prøve via telefon eller epost. Vel, vel, det ordner seg forhåpentligvis. Er du heldig kan du få det tilbake hvis du bestill et abonnement hos de. De holder svjv av brukernavnet enn stund etter at du avslutter kundeforholdet. Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Jo, men siden en venn av meg er interessert i å registrere det som familie epost, og har tillatelse fra meg, burde det vel gå greit? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jo, men siden en venn av meg er interessert i å registrere det som familie epost, og har tillatelse fra meg, burde det vel gå greit? Tviler jeg på, de gir ikke ved døren der i gården og spesiellt ikke til ekskunder Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Har jo fremdeles kundeforhold til de her i huset da, så det er en kortsiktig tankegang i så fall. Har enda ikke hevet ut telenor-linja... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Har jo fremdeles kundeforhold til de her i huset da, så det er en kortsiktig tankegang i så fall. Har enda ikke hevet ut telenor-linja... Du kan jo tegne et basisabonnement til 99,- så er nok mulighetene meget bedre hvis navnet fortsatt er ledig. Online-adressene er jo trumfkortet de bruker for og pushe ADSL, svært mange har en adresse de ikke vil miste og derfor forblir kunder. Endret 24. oktober 2004 av agvg Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 smtp sjekk viser at det ikke er noen bruker ved det navnet. Når min venn prøvde å registrere det var det opptatt. Men bounce har jeg ikke fått så langt - sendte testmail for noen minutter siden. Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Gladmelding :!: :!: :!: Det ordnet seg! Passord resatt og dns oppdatert på Network Solutions! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå