Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Domene oppdatering, gammel epost

Anbefalte innlegg

Har et kinkig problem. Skulle oppdatere dns server for mitt domene. Finner ikke passord, og epost adressen har jeg sagt opp. Tenkte å ringe telenor for kanskje å få midlertidig tilgang til adressen, for å slippe å fakse Network Solutions (sikkert flere av dere som har erfaringer med dem).

Mitt spørsmål er: Vil mitt gamle brukernavn være frigitt? Sånn at en venn kan registrere det midlertidig for meg?

Eller er brukerstøtte greie (startet å ringe akkurat litt for seint i dag, så finner ikke ut før imorgen), eller må jeg kanskje kjøpe telenor-abb for en måned for å få dette til?

Samme adresse, men sa jo opp for over et halvt år siden.

Endret av annie2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så da må jeg prøve å få kontakt med Telenor Online, og prøve via telefon eller epost. Vel, vel, det ordner seg forhåpentligvis.

Er du heldig kan du få det tilbake hvis du bestill et abonnement hos de.

De holder svjv av brukernavnet enn stund etter at du avslutter kundeforholdet.

Lenke til kommentar
Har jo fremdeles kundeforhold til de her i huset da, så det er en kortsiktig tankegang i så fall. Har enda ikke hevet ut telenor-linja...

Du kan jo tegne et basisabonnement til 99,- så er nok mulighetene meget bedre hvis navnet fortsatt er ledig.

Online-adressene er jo trumfkortet de bruker for og pushe ADSL, svært mange har en adresse de ikke vil miste og derfor forblir kunder.

Endret av agvg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...