Gå til innhold

Trenger en PSU!

XII

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å kjøpe dette kabinettet, men jeg vet ikke hva slags PSU jeg skal ha.

Jeg ser etter en PSU som er virkelig kraftig, stabil, som kan kjøre mange harddisker, og som samtidig er i 800-1500 kroners klassen.

Så jeg lurte bare på om dere her i HW-forumet kunne hjelpe meg å finne en PSU som virkelig 'rocker' :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja hvorfor så høy pris? Kjøp deg en Aspire på 520W den er meget bra støysvak og koster mellom 5-600 kr en kompis av meg bruker den i samme kabinettet som du og den driver alt inkl 6-7 disker , selv bruker jeg den og kan annbefale den .

Her

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Ja, har sett den der Snekker'n, men det er så UTROLIG mange som har den, at jeg har bestemt meg for å ikke være en av de! To av kompisene mine har den typen faktisk...

Grunnen til at jeg skrev prisklassen 800-1500 er at jeg vil ha en UTROLIG bra PSU nå som jeg kjøper nytt kabinett. Men hvis det er mulig til å få en PSU til mine krav, som koster mindre, så er det jo helt glimrende :)

Men finnes det ikke en PSU som rett og slett er helt perfekt til en som skal ha en haug med HDD's og vifter? Vil ha en versting-PSU ;)

Endret av XII
Lenke til kommentar
:thumbup: <-- Press the smiley!

Dette er en fortron rev 2, den har visstnokk kabelstrømper, og koster vanligvis 700, koster samme som 350w versjonen. :hmm:

Dette er en super psu som er god til overklokking, og skal visstnokk yte mer enn 400w. :D

Finner den helelr ikke på demovarer. :hmm:

Quoter megs elv, denne skulle holde i bøttevis. Trenger du mer kjøp to. :)

Dette er kvalitets psu som komplett har sutti ned 300 kroner. :hmm:

Lenke til kommentar

OCZ 520watt er kansje det råeste til overklokking, funker nok til å dra masse disker også...

Evt. Northq kingkong extreme, skal visstnok være temmelig bra, om jeg husker riktig har denne en ganske kraftig 5v rail, noe som er kjekt ved bruk av mange disker. 12v er ikke dårlig den heller.

Antec\cwt\mist 550watt er ikke så verst heller:

Antec

Endret av PumpAction
Lenke til kommentar

Enig med PumpAction. OCZ PowerStream skal være _svært_ gode strømforsyninger (har selv den på 470W... stabil, kraftig, stille, fremtidsrettet...er meget fornøyd). Den har fått utrolig god kritikk i tester.

En annet alternativ er Tagan 480W. Den har også fått god kritikk rundt omkring.

Lenke til kommentar

Papstskalle: Shit, jeg digget den ULTRA X-Connect! Vet du om den er like bra som de skriver der inne på mpx.no ??

Er det noen andre PSU'er som er virkelig fristende for dere andre å kjøpe? :) Nå får jeg snart Stacker'en, så jeg må finne ut hva slags PSU jeg skal ha. Er ikke sikker på om jeg skal gå for ULTRA X-Connect ennå..... Så flere forslag tas godt imot :)

Endret av XII
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...