Gå til innhold

Varmeregister!

Anbefalte innlegg

Hei, innen få dager skal vannkjølingen være bestilt og jeg har diskutert litt med far. Han sier at når vi bruker glatt over 20k ekls. mva på hardware så får jeg ikke "lov" til å ha ett 20 år gammelt varmeregister i pc'en.. Så derfor betaler han for ett nytt. Siden jeg ikke liker radiatorene mp.no og de andre har er jeg på utkikk etter ett sted der jeg kan kjøpe varmeregistre til bil.

Biltema?, eller skal jeg bare ta meg en tur innom nærmeste bil mekaniker? Finnes det noen nettbutikker som selger bil deler?

Takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv feks. Radiatorservice, "dårlig" nettside for info: http://www.radiatorservice.no ,må ta en tlf. og få en "guru" til å lese katalog for å finne et ideelt register. Ellers andre "skikkeligere" bilrekvisitasjapper enn Biltema, søk i forumet, var en som la link til ei US-side med register med dimensjoner, ta bilmodell der så be feks. radiatorservice til å sende/skaffe.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-22 13:34, SirHartge skrev:

Stikk innom den lokale bilsjappa, de kan bestille en helt ny radiator til deg.

Men litt av sjarmen med vannkjøling er å få det så billig som mulig da:)

ja, enig det, men når far sier nei til en 20 år gammel radiator, da går jeg for det nest beste :smile:

Skal ha 2,

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-26 15:27, SirHartge skrev:

Quote:

Den 2002-05-22 16:46, dale skrev:

ja, enig det, men når far sier nei til en 20 år gammel radiator, da går jeg for det nest beste :smile:

Skal ha 2,

Få tak i en oljekjøler som de bruker på NASCAR bilene:D Det funker sikkert bra..

Noe sier meg at det koster litt :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...