jms88 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hei! Jeg har en bærbar pc med Win 2000. Den skal formateres, og win2000 skal legges inn på nytt. Jeg har aldri formatert før, og lurer på om noen kan skrive en liten nybegynnerguide for hvordan man skal formatere pcen og legge inn win på nytt? takker på forhånd Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Mener at med windows 2000 kan man trykke start -> avslutt -> restart maskinen i MS-DOS (eller no sånt.) Når maskinen er restartet og lede teksten kommer fram skal du trykke format c: (d:, f: -den hd du skal formatere) så formaterer du. Når formateringen er ferdig restarter du med cd'en inni. Visst det ikke går ann og gå på avslutt og restarte i MS-DOS bare setter du inn windows cd-en og velger reinstaller windows. Da kan du formatere før du installerer windows igjen. Lykke til Edit: Håper det ble godt nok forklart Endret 24. oktober 2004 av Luzifer Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Tullball Du formaterer på samme måte som med XPèn, CD-rom først boot og trykk enter helt i starten for å boota opp installasjonsprog. for Win2K og følg etter instruks.... Endret 24. oktober 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Tullball Du formaterer på samme måte som med XPèn Da tok jeg muligens feil med det første da. Men jeg tok med at man kan sette inn cd'n da Lenke til kommentar
jms88 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 takk for tips! skal prøve dette så fort jeg finner igjen cden min lurer på hvor jeg har gjort av den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå