genesis Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har nettop bestillt derfra. Sendes med postdanmark, wtf? Må jeg ut med toll/avgifter for varene jeg har bestillt derfra? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 De har ikke Posten Norge i Danmark. Fortolling og frakt i Norge fikser ITButikken selv, akkurat som med svenske databutikken. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Som det står nederst på Itbutikken.no: Det kommer ikke toll på produktene ITButikken AS sender til sine kunder i norge, dette kommer av at ITButikken AS selv utfører fortollingen for kundene... Er ikke verre enn å sjekke litt mer neste gang Lenke til kommentar
genesis Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) nederst hvor ? trodde jeg hadde lett litt. anyways, takker for svar! da var det bare å bestille. Litt tvilsomt lagerstatus-system though edit_ Ar`Kritz_ https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?tt=1&...prog=47&land=47 som skrevet, post danmark. ikke norge Endret 25. oktober 2004 av genesis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå