imran Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Finnes det noen standard LCD utstyr som man kan koble til å få slengt opp noe info om systemet? Ser at det er veldig mye hjemmelaget utstyr som finnes, men jeg ser at et sluttprodukt. Imran Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 her http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC53011 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 den er dyr azz. Den er beregnet får å feste vannkjølingspumpa i Gå inn på www.hammar.no se under Elektronikk> lcd pakker Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 den er dyr azz. Den er beregnet får å feste vannkjølingspumpa i Gå inn på www.hammar.no se under Elektronikk> lcd pakker Hvordan får man stilt inn disse da? Funker med programmer på den greia på microplex. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Flyttes til casemods Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 den er dyr azz. Den er beregnet får å feste vannkjølingspumpa i Gå inn på www.hammar.no se under Elektronikk> lcd pakker Hvordan får man stilt inn disse da? Funker med programmer på den greia på microplex. Nope.. Det er en side hvor det ligger info. http://www.ocshoot.no/lcd.htm Der er alt du gjør. Steg for Steg Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 ai, det er stress da. men skal man første lage en fet mod er det noe man absolutt bør vurdere Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Hvis du kjøper dette LCD displayet slipper du å lodde noe som helst, bare kobler det i printerporten, fyrer opp programmet og vips så har du et fungerende LCD display. Jeg kjøpte mitt i dag. Endret 28. oktober 2004 av Skjalg85 Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hvis du kjøper dette LCD displayet slipper du å lodde noe som helst, bare kobler det i printerporten, fyrer opp programmet og vips så har du et fungerende LCD display. Jeg kjøpte mitt i dag. Hvor gjør du av lange parallellkabelen da? Må vel ha no hull ut baksiden og Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ja, det må du. Jeg tok vekk den pynteplata på baksiden av kabinettet mitt og stakk kabelen inn mellom printerporten og kabinettet. Uansett kan man nok alltid finne en plass å stikke eg liten flatkabel inn. Lenke til kommentar
_Dude_ Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 noen som vet hvor man kan få tak i større lcd-display i norge.. som er like stort i høyde og bredde som 2 x Cd-Rom. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Hammar selger den også i 4x40 tegn noen som vet hvor man kan få tak i større lcd-display i norge.. som er like stort i høyde og bredde som 2 x Cd-Rom. I farge mener du? Da er et godt alternativ play station 1 skjermen http://www.bit-tech.net/article/136/ Vet ikke hvor man får den. Endret 1. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hva brukes disse lcd displayene til egentlig?? hadde jo hvert litt stilig med det . Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Bruker de sammen med andre programmer til å vise informasjon om pcen f.eks temp, tid, ledig minne osv... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 eller bare til å se stilig ut jeg har mitt fordi det er en viss brifefaktor over de (de er sykt konge de fra hammar.no) Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kan ikke si i mot at det er mye for å brife nei... Hvilket program bruker du sammen med displayet, PioUs-JiN? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 bruker lcd smartie 5.1 siden det er den mest stabile versonen jeg har funnet av lcdprogrammer men er det noen som har noen fine andre programmer så sier jeg ikke nei takk til link Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Dette bruker jeg. Fungerer greit, men har ikke de ferdiglagde skjermene som LCDSmartie har. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hm.. det du la inn der er til crystal fonts da jeg har matrixorbital (elns) og tviler på at de virker på hverandre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå