stigfjel Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Windows har jeg kjøpt og betalt, bruker det til spillmaskin og "kone-maskin", men vil ha SuSE til min workstation, så "stigfjel" - du har ikke peiling på hva jeg er ute etter eller ikke. Svar på spørsmålet i tråden, eller la tastaturet være. Windows vs linux flaming kan du starte et annet sted. IMHO. Nå var det noen andre som dro inn windows på grunn av at jeg kom med et alternativt forslag til SuSE, som koster penger. Jeg bare svarte på tiltale. Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Og jeg mener at når han virkelig hadde bestemt seg for å kjøpe Suse blir det litt feil å "overstyre" hans valg. --- Både Amazon.com og Amazon.co.uk sier de vil ha Suse9.2 i begynnelsen av november. (10. og 5., henholdsvis. Helt sikker kan man ikke være med sånne datoer...) Ville tro at du da også kan bestille den rett fra Suse rundt dette tidspunket. Som foreslått, er studentsamskipnad bokhandlere også et greit sted å prøve. Her er en oversikt over linux-forhandlere i norge. Sp+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå