Gå til innhold

Ny ibook, passer for meg ?

Anbefalte innlegg

hei, når jeg så den nye prisen på ibooken for 9500kr fikk jeg veldig lyst på en! det er altså snakk om 12"

Spørsmål:

1. Hvordan tror dere ibooken er i forhold til ytelsen av pc'en jeg har nå? AMD athlon 2400+ intigrert skjermkort 512mb ram osv det er ikke en bærbar data...

Jeg har tenkt å selge unna den å kjøpe meg en ibook vil det være stor forskjell?

2. Lønner det seg å slenge på mer ram sånn at jeg får 512mb ram? det koster 1000kr ekstra hvis apple skal gjør det eller kan jeg fint gjøre det selv ?

Jeg kommer til å kjøpe ekstern hd og ekstern dvd brenner etterhvert.. bruksområder vil bli skolearbeid, film (ikke redigering), surfing, litt spill men ikke mye, kanskje hjemmeside laging men jeg er helt ny på det får se hvordan det slår ann..

takker for alle svar!

Endret av panybs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1) Prosessorytelsen vil være betraktelig lavere enn på Athlon-PC-en du har nå. Skjermkortet vil trolig være et par hakk bedre.

2) Det lønner seg å ha i minst 512MB RAM. Helst mer også. Dette kan du i følge ryktene gjøre relativt enkelt selv til lavere pris enn hva Apple vil gi deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...