drseafood Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg lurte på om noen har denne og har noen gode/dårlige erfaringer med den? Skal kjøpe inn tre slike til et prosjekt i firmet jeg jobber i, så når jeg ikke betaler selv er jo jeg ute etter det beste selvsagt. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 1500 for 64 mb? ja jeg vet at pris ikke spiller noen rolle, menfinn iallefall en pendrive med minst 128 mb Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 1500 for 1024 Mb hvis du leser litt nøyere... Lenke til kommentar
drseafood Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Hehe, er som Bragoon sier ikke 64 Mb selv om det er det som er avbildet.. Er 1 GB og den er den minste pendriven jeg har funnet, vil ha en liten en som ikke er like stor som en markeringspenn liksom. Kjekt at en kan ha den på nøkkelhanken. Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Den er sikket ok, har vært borti mange forskjellige pendrives, og har aldri hatt problemer med de. Men hvis du først skal bruke 1500 på en pendrive kan du jo vurdere en ekstern harddisk, selvfølgelig ikke like liten, men plass til mye,mye mer... Lenke til kommentar
drseafood Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg vurderte de mini-hardiskene men jeg trenger jo ikke mere enn 1Gb i realiteten.. De databasene vi kommer til å flytte på er ca 600-800 Mb når de begynner å bli store, ligger på 400 Mb til vanlig. Så da prioriterer jeg heller størrelsen og ikke minst ingen bevegelige deler. Jeg har jo sett tester der de testet flere slike pendrives der ingen streiket under ekstreme forhold så sikkerheten er vel ganske høy om en behandler de pent? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå