Mathiasman Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 kameraet på min mobil har blitt "dårligere" noen som har tips på hvordan jeg kan fixe det, sånn at det blir "bra" igjen Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 hva mener du med "dårligere" og "bra"? har du støv på linsen? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg fikk Mobilen min for, tja, 4-6 Måneder siden, og da syns jeg kameraet var veldig bra! Men 2 Måneder etter sånn ca, syns jeg det var utrolig mye Smuss og slikt på Kameraet. (det var ikke noe dritt på Linsen) Og nå igjen syns jeg kameraet er ganske bra, det er nesten ikke noe smuss eller noe sånt. Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg fikk Mobilen min for, tja, 4-6 Måneder siden, og da syns jeg kameraet var veldig bra! Men 2 Måneder etter sånn ca, syns jeg det var utrolig mye Smuss og slikt på Kameraet. (det var ikke noe dritt på Linsen) Og nå igjen syns jeg kameraet er ganske bra, det er nesten ikke noe smuss eller noe sånt. hvordan klarte du det?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå