BoSJo Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Jeg syntes ikke det ser specielt godt ud med tilbehør til Qtek. Er det meg der ikke kan finde det, eller er det begrænset?? Er meget tæt på at køpe Qtek 9090, men finner ikke holder til bilen nogen steder, ikke engang til 2020!?!? <Update/Edit> Never mind, fannt litt på Idedata.No Men jeg må jo nok sige at det ikke er imponerende hvad importøren gjør for at vise sine Qtek telefoner frem! </Update/Edit> Endret 24. oktober 2004 av BoSJo Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Qtek 9090 lanseres ikke offisielt før 1 november i Norge. Men med nye telefoner pleier det somregelt å ta litt tid å få inn ekstra utstyr. Lenke til kommentar
BoSJo Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Nu sitter du jo med 9090 i hånden, så du veit eller kan kansje se om denne holder passer til den? Jeg kan jo ikke ha telefonen til at ligge og flyde i bilen inntil der kommer en "rigtig" holder til den Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Flyttes til forhandlere og verksteder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå