Algron Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Finnes det noen programmer som gjør at man kan lagre DVD' er på hardisken? (Jeg trenger programmet fordi jeg vil se på filmene uten å måtte sette inn nye DVD' er hele tiden, og jeg vil overføre dem til mobilen min ) Håper ikke dette har med piratkopiering og gjøre, hvis det har det så si fra så sletter jeg det -Dragon Endret 24. oktober 2004 av *Dragon* Lenke til kommentar
Cera Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Det er ikke lov og diskutere denne problemstillingen med spill ihvertfall. Med det er veldig praktisk hvis en skal ut og reise og legge inn både filmer og spill før en drar ivei. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) DVDDecrypter Takker! :!: EDIT: Nå har jeg overført The Day After Tomorrow til hardisken, men hvert kappittel ble en egen fil, så nå trenger jeg et programm som jeg kan ''lime'' sammen kappittelene Endret 24. oktober 2004 av *Dragon* Lenke til kommentar
Algron Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Ingen som vet om et programm som jeg kan ''lime'' sammen kappitelene? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 tja .. easy video joiner finns .. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Du kan da bare bruke DVDDecrypter til å lage en ISO-fil og mounthe the med Daemon-Tools...!!! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Du kan da bare bruke DVDDecrypter til å lage en ISO-fil og mounthe the med Daemon-Tools...!!! Det hjelper lite hvis han skal overføre til mobilen, anbefaler deg å bruke denne guiden, den viser alt av programmer du trenger for å rippe og konvertere filmene dine Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Du kan da bare bruke DVDDecrypter til å lage en ISO-fil og mounthe the med Daemon-Tools...!!! Det hjelper lite hvis han skal overføre til mobilen, anbefaler deg å bruke denne guiden, den viser alt av programmer du trenger for å rippe og konvertere filmene dine Sorry. SÅ ikke det jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå