Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Når kommer telenor med SDSL?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe... neida!!! Tenkte bare at de kanskje kom med et veldig godt kampanjetilbud med f.eks fri etablering osv.

Skal ha 2mbit SDSL fra 1 desember på telenor nettet, og valget så langt faller i favør av directconnect. Bare synd at etableringen er på kroner 2990, pluss at dette ikke inkluderer modem.

Har du foresten noen SHDSL modem å anbefale?

Per dags dato har jeg 2mbit fra firstmile med en Zyxel Prestige router som jeg ikke er helt venn med om dagen. Kunne tenke meg et rent modem, eller en router som har støtte for ethernet bridge.

-z00l-

Lenke til kommentar
hehe... neida!!! Tenkte bare at de kanskje kom med et veldig godt kampanjetilbud med f.eks fri etablering osv.

Tviler på det i og med dette er et high end-produkt med liten konkurranse og antagelig få privatkunder som betaler av egen lomme.

Det er vel også grunnen til at det er såpass få som gidder og sy sammen en pakke til disse kundene.

Lenke til kommentar

Tviler på det i og med dette er et high end-produkt med liten konkurranse og antagelig få privatkunder som betaler av egen lomme.

Det er vel også grunnen til at det er såpass få som gidder og sy sammen en pakke til disse kundene.

Ja....og det er igrunnen litt kjipt. Sikler på SDSL jeg også, men det er akkurat litt for dyrt synes jeg. Kunne vel langet ut en 7-800 kr maks kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...