stoffix Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 jeg er litt sjenert, så jeg spør her først om det er noen som vet om et sted hvor jeg (student) kan få meg en helgejobb i Oslo? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Vekterbransjen er ofte ypperlig for studenter, kveldstid ofte med tid til å lese på jobb i tillegg. Minuset er at man må ta en form for vekterkurs avhengig av selskap. Vet ikke hvor mye det koster sivilt, men tror det er litt. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Du har jo utelivsbransjen.. er du over 20 kan du søke på bartenderjobb, ellers så er det sikkert noen som trenger ryddegutter.. er du tøff, kan du jo søke jobb som dørvakt. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 uff, jeg er bare 16, få vel bare begynne å møte op psteder og spørre om de har noen helgejobb ledig.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 butikkjobb- dagligvare? Drar fort inn et par tusenlapper i måneden ved å jobbe de siste åtte timene på lørdag og få ubekvemstillegg for det Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 det likte jeg å høre nattdyr er jeg også.. tror jeg skal prøve å undersøke det jeg.. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Du må jobbe et visst antall timer i måneden for og få UB-tillegg (38t?). Ellers er det problematisk at du er bare 16, men lagerjobb på dagligvarebutikker skal vel gå. Og ser du noenlunde ok ut kan du sikkert få en jobb i en klesbutikk. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 uff, nei ikke kles butikk.. men selv om jeg ikke får UB-tillegg, så får jeg jo litt, er jo egentlig bare helgejobbb jeg ønsker meg også, men hvis det er nok penger å tjene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå