Cruento Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg er ute etter et program som jeg kan bruke til å sjekke temperaturen på skjermkortet mitt. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Tja, det fulgte vel med noe software der man kan gjøre dette... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har kortet ditt temperaturmåler da? Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har kortet ditt temperaturmåler da? det er et x800 pro VIVO om jeg ikke husker feil... (?) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Trådstarter sitt? Ikke vet jeg. Kun ATI sine 9600XT, 9800XT og X-kortene som har temp. måler. De fleste nVidia-kortene har. Edit: Temp. på X800pro kortet kan ihvertfall lese av i driverene. Tror Aida32/Everset også kan lese av. Speedfan kan du også prøve... Endret 24. oktober 2004 av Goophy Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Trådstarter sitt?Ikke vet jeg. Kun ATI sine 9600XT, 9800XT og X-kortene som har temp. måler. De fleste nVidia-kortene har. Edit: Temp. på X800pro kortet kan ihvertfall lese av i driverene. Tror Aida32/Everset også kan lese av. Speedfan kan du også prøve... trådstarter har det kortet jeg nevnte... det sier han iallefall i en annen post... Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Trådstarter sitt?Ikke vet jeg. Kun ATI sine 9600XT, 9800XT og X-kortene som har temp. måler. De fleste nVidia-kortene har. Edit: Temp. på X800pro kortet kan ihvertfall lese av i driverene. Tror Aida32/Everset også kan lese av. Speedfan kan du også prøve... trådstarter har det kortet jeg nevnte... det sier han iallefall i en annen post... Stemmer det arnosmith . Det fulgte med et program til kortet som heter "Redline", men det virket ikke uten de originale driverne, som jeg helst ikke vil bruke. Men jeg kan prøve de som dere har nevnt, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 har ett nvidia 6800gt kort, og vil gjerne ha hatt ett program som viser temp i system tray àlà motherboard monitor 5, istedenfor og måtte trykke seg frem via expertool eller egenskaper på skjerm.. kan ikke en program guru lage ett lite nifty program som dette? Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 har ett nvidia 6800gt kort, og vil gjerne ha hatt ett program som viser temp i system tray àlà motherboard monitor 5, istedenfor og måtte trykke seg frem via expertool eller egenskaper på skjerm.. kan ikke en program guru lage ett lite nifty program som dette? speedfan har denne funksjonen... Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 har ett nvidia 6800gt kort, og vil gjerne ha hatt ett program som viser temp i system tray àlà motherboard monitor 5, istedenfor og måtte trykke seg frem via expertool eller egenskaper på skjerm.. kan ikke en program guru lage ett lite nifty program som dette? speedfan har denne funksjonen... takk.. Lenke til kommentar
bunnlose Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 med andre ord, så har ikkje R9700pro/R9800pro temp måler? har litt probemer med varmen tror eg.. hadde vært greit å lese av da.. bunnlose Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 har ett nvidia 6800gt kort, og vil gjerne ha hatt ett program som viser temp i system tray àlà motherboard monitor 5, istedenfor og måtte trykke seg frem via expertool eller egenskaper på skjerm.. kan ikke en program guru lage ett lite nifty program som dette? speedfan har denne funksjonen... hmm.. har speedfan innstallert nå.. brukt det før for lenge siden. men klarer ikke finne kortet mitt.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 med andre ord, så har ikkje R9700pro/R9800pro temp måler?har litt probemer med varmen tror eg.. hadde vært greit å lese av da.. Da må du montere temp. måler selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå