deniteL Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Hva er grunnen til at explorer.exe bruker så utrolig mye kapasitet av cpuen ? den brukker opptil 98% 150 000 kB lix. Når pcen har stått på noen timer lagger den helt utrolig, den ble sånn etter jeg var på lan. Nei, jeg har ikke virus ! Endret 24. oktober 2004 av deniteL Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 kanskje du har spyware. scan med ad-aware om du ikkje he ad-aware last ned på download.com\ad-aware Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 har du noen filmer som er ødelagte på pc'n? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvordan kan du være så brennsikker på at det ikke er virus ? Ofte er det slik at virusprogram ikke klarer å oppdage de... Lenke til kommentar
deniteL Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 ja, jeg har faktisk en film jeg ikek får slettet om det er det samme ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå