angry_norwegian Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Jeg hadde spilt GTA VC noen dager, og skulle ta en titt på tv'n som er bak meg når jeg sitter foran data'n. Istedetfor å snu meg, trykket jeg på Q og E, som når man skal se bak seg i GTA Vice city!! Og like etter at jeg hadde kjøpt en ny pc, var det mye kødd, og jeg måtte bruke hele dagen på å fikse den. Jeg skulle på en forelesning dagen etter, så når det nærmet seg leggetid tenkte jeg: "Nei, nå er det på tide å konfigure sekken".... Da trenger man en pause Noen andre som har lignende historier? Endret 24. oktober 2004 av o-haavard Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 nei, det er nok bare du som er gal! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hehe, mye rart som kan skje. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Satt å spillte så mye battlefield at radio kommandoene satt i hodet mitt 24/7.. :-/ Lenke til kommentar
Purify Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg dobbeltklikker på alt av knapper, f.eks. fjernkontrollen. Men det har vel vært en lignende tråd før, har det ikke? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ofte så skriver jeg på msn osv: "yhei" "yhva holder du må med?" CS Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 jeg pleier å bruke "ctrl-z" undo etter jeg har gjort noe som jeg egentlig ikke burde ha gjort... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Ofte så skriver jeg på msn osv: "yhei" "yhva holder du må med?" CS ySkjer faktisk veldig ofte til meg. Endret 24. oktober 2004 av Laman Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg tenker noen ganger at "nå må jeg lagre" etter at jeg har gjort noe bra. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Husker en gang jeg var ute å kjørte båt, så la jeg merke til at vannet var meget vakkert, (solnedgang og greier) så jeg tenkte "steike, lurer på hva slags oppløsning dette er? Vanvittig fin grafikk!" Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 jeg begynte å lage layout til ny hjemmeside under heldagsprøven :| skal si jeg ble forvirra når tankene kom tilbake om at jeg egentlig skulle skrive stil ! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Når jeg spiller foppal, kaller jeg "angrep" for "runde" (som i CS-runde), hører jeg et fly ute, tenker jeg på å dra stopsound, som jeg alltid pleier når flylyden kommer på train. Har også en kompis som presterte å kalle narkomane for cheatere en gang. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Midt i sommerferien gikk jeg opp trappa hjemme, mamma var inne på rommet til lillebroren min og laget noen "roteileker" lyder. Jeg som haddde spillt for mye cs så oppover i venstre hjørte etter radarn... En kompis gikk rundt og dobbel-klikka på lysbrytere. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 I fotball: Scorer jeg roper jeg "FRAGGED!", bommer noen andre roper jeg "n00b 2k!", er lagene urettferdig er det "teams!" og blir noen truffet i hodet er det seffers "headshot!" Spiller ikke CS, forresten. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hender jeg drømmer mye rart, som at jeg kan jo bare laste på nytt igjen om det slår feil. Ellers syntes jeg at jeg så at slikt mineflagg man har i ET langs veien en gang. Dette var t.o.m dagen etter noen heftige runder. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 har anskaffa meg en diger kniv til jeg skal løpe coopertesten... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg griper etter musen på kjøkkenbordet når jeg døgner. Det som skjer er at koppen velter og melken er overalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå