Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg, vil ha nytt skjermkort.

Cacophobia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er alternativene til under 2000kr (i følge meg)

Hvis du er redd for å softmodde, eventuelt ikke syntes det er verdt risken (er mange som har problemer med softmod, og det er en risk å ta siden det bryter garanti) så er 6600gt det beste alternativet, hvis du vill softmodde og det går vellykket er 6800LE de beste alternativet, vill ikke si at radeon 9800 har noe i denne sammenhengen å gjør engang... både 6600gt og 6800LE er bedre en 9800

Lenke til kommentar
Under 2000 er jo 6600gt bedre en 9800pro.

Jeg ville kjøpt 6800le og testet å softmodde det!

Er ikke alltid det funker å softmodde. Like greit å kjøpe 6600GT og så være sikker. Det er jo et meget bra kort.

må si meg enig med macmanus!

da er du garantert en god del mer kraft enn 9800pro, det får du ikke fra et umodda/klokka 6800le. du får bedre men ikke så mye at det er verdt 400,-

så gå for 6600gt du!

Lenke til kommentar

jeg vet ikke om det er noe galt med selve kortet, men jeg hadde 6800LE i 2dager..jeg "bare" softmodda det men det så ikke ut til og fungere..begynte jeg og spille noen spill som krever litt system (ut2004,DOOM3,farcry) så ble skjermen svart..har lest om andre som har hatt det problemet..så vis du kjøper det så prøv og la være og sotfmodde det..men 6600gt er ett billig kort i forhold til ytelse :thumbup:

Endret av Baleni
Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at det beste er å kjøpe et 6800le, og softmodde, men at jeg ville gjort det! Men så er jo overklokking mer en kun ytelses-henting for meg, men en hobby også! Har selv et 9800pro@xt overklokket..

Vist jeg ikke ville modde, eller sånne ting, er 6600gt et naturlig valg under 2000 klassen!

H.kon

Lenke til kommentar

En venn av meg sa at han kjente en som kjente en som hadde kjøpt et skjermkort med 128bit og han fikk høre at det var en stor tabbe. Er det sant? bør man ikke kjøpe kort med bare 128bit eller har dette ikke mye å si. Jeg så på noen 6600GT kort og alle hade 128bit.

Jeg tenkte på noe slikt:

6600GT komplett 2095,-

eller

&&GT Komplett 1795,-

eller

Komplett 6600GT 1995,-

Har noen bildet av det siste kortet :roll: (det til 1995)? Er det mye forskell på disse kortene?

Lenke til kommentar

Om det er bra med 128 eller 256 avhenger vel litt hvilket skjerkort det er. F.eks så er et 6600GT med 128 MB bedre enn et 9600 pro kort med 256 MB

Tror det ikke er så veldig stor forskjell på ytelsen, så jeg villle valgt det billigste av det korta du linka til.

Endret av Fettlompe
Lenke til kommentar
Om det er bra med 128 eller 256 avhenger vel litt hvilket skjerkort det er. F.eks så er et 6600GT med 128 MB bedre enn et 9600 pro kort med 256 MB

Tror det ikke er så veldig stor forskjell på ytelsen, så jeg villle valgt det billigste av det korta du linka til.

Det er snakk om bit, og ikke mb her:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...