konstabel Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har en THERMALTAKE 410w PSU den kjørte alt i pcen (se spec.) og en vannkjøling. men plutselig ville ikke pcen starte -> alt var dødt. Det kom en lav høyfrekvent lyd når PSUen fikk strøm. Kan jeg gjøre noe eller er den død. Nå bruker jeg en Q-tec 400w og funker fint Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) ååja det er vel ikke lenge før q-tec en tar kveld den å Endret 24. oktober 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Trot den er temmelig død. Har ingen forklaring på hvilken elektronik som har sviktet og hvorfor lyden lages, men alikevel ville jeg ansett den for vanskelig og redde! Lenke til kommentar
konstabel Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Kan det ikke være en sikring? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hadde slike problemer når jeg holdt på med mine gamle psu'er der var der altid en kortslutting og da kom det en lav lyd... Lenke til kommentar
konstabel Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Dette er jo ikke noen gammel PSU og klarer fint å drive hardwareen min. Den er vel et par måneder gammel jeg kan jo sende den tilbake. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Vel, jeg skjønnte jo det, men visst du har garanti send den tilbake, visst du ikka har garanti prøv og skift sikring ! Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Sjekk at ikke noen ledninger inni PCn din er skadet slik at det kan ha oppstått en kortslutning. Det har skjedd med meg, og da kom det en slik lyd. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå