Gå til innhold

prikker på skjermen ved CS-spilling,Radeon 9800 se

anders888

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja det har jeg. men det flimer ikke i 3dmark05 så hvorfor gjør det det i cs. eller skal det bare være sånn?

Som Xtra sa akuratt, prøv å klokk det litt ned. 3dmark tester kortets "dybde", den klarer ikke teste absolutt alt som er. Du har tydeligvis klokket det litt for langt, så (f.eks) opengl ikke fungerer som det skal.

Lenke til kommentar

Det har ikke noe med klokking å gjøre, det er fordi på cs så er det veldig mange grafikk feil. Så vist du står stille når du ser en slik flekk så blir den der, men vist du beveger deg så flytter den på seg.

Vet ikke helt om du/dere forsto dere, men jeg har selv samme skjermkort og opplever dette hele tiden på mange forskjellige maps ;)

Lenke til kommentar
Det har ikke noe med klokking å gjøre, det er fordi på cs så er det veldig mange grafikk feil. Så vist du står stille når du ser en slik flekk så blir den der, men vist du beveger deg så flytter den på seg.

Vet ikke helt om du/dere forsto dere, men jeg har selv samme skjermkort og opplever dette hele tiden på mange forskjellige maps ;)

Har ikke du overklokket det da?

Lenke til kommentar
Har du LCD-skjerm? Det kan nemlig være et dødpixel på skjermen. Sjekk om den prikken forekommer når du ikke spiller CS... hvis du har LCD-skjerm

Litt rart at alle ser prikken da, synes du ikke?

Hmm.. merkelig... Jeg ser også "prikken"

kanskje jeg har døde pixler jeg også? :thumbup: hehe

Endret av Bushido
Lenke til kommentar

Jeg testet for å se om jeg fikk de rare grafikk feilene når jeg hadde klokket å ikke klokket, og de forekom uansett.

Lenke til kommentar

Jeg testet for å se om jeg fikk de rare grafikk feilene når jeg hadde klokket å ikke klokket, og de forekom uansett.

jaja da er det vel ikke så mye å gjøre med det.

men takk for hjelpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...