anders888 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Hei! Jeg har et radeon 9800 se. Når jeg spiller cs 1.6 kommer det noen prikke på bildet, Hvet dere hva det er? skal det være sånn eller er det noe feil? Jeg får det ikke når jeg kjører 3dmark05. Endret 24. oktober 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hei!Jeg har et radion 9800 se. Når jeg spiller cs 1.6 kommer det noen prikke på bildet, Hvet dere hva det er? skal det være sånn eller er det noe feil? Jeg får det ikke når jeg kjører 3dmark05. har du klokket det, softmoddet det etc. ? Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 ja det har jeg. men det flimer ikke i 3dmark05 så hvorfor gjør det det i cs. eller skal det bare være sånn? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 prøv å klokk ned litt du... Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 ja det har jeg. men det flimer ikke i 3dmark05 så hvorfor gjør det det i cs. eller skal det bare være sånn? Som Xtra sa akuratt, prøv å klokk det litt ned. 3dmark tester kortets "dybde", den klarer ikke teste absolutt alt som er. Du har tydeligvis klokket det litt for langt, så (f.eks) opengl ikke fungerer som det skal. Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Jeg prøvde å klokke det ned (klokket det ned 70core og 70 på memory) Men det blir ikke bedre... Noen som har peling på hva jeg kan gjøre? Endret 24. oktober 2004 av anders888 Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har en kamerat som har 9800se@pro. Fikk det samme problemet, gikk inn biosen og satt fra 1.5v til 1.6v. Prøv det Lenke til kommentar
Frozk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Det har ikke noe med klokking å gjøre, det er fordi på cs så er det veldig mange grafikk feil. Så vist du står stille når du ser en slik flekk så blir den der, men vist du beveger deg så flytter den på seg. Vet ikke helt om du/dere forsto dere, men jeg har selv samme skjermkort og opplever dette hele tiden på mange forskjellige maps Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Det har ikke noe med klokking å gjøre, det er fordi på cs så er det veldig mange grafikk feil. Så vist du står stille når du ser en slik flekk så blir den der, men vist du beveger deg så flytter den på seg. Vet ikke helt om du/dere forsto dere, men jeg har selv samme skjermkort og opplever dette hele tiden på mange forskjellige maps Har ikke du overklokket det da? Lenke til kommentar
PettersenX Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har du LCD-skjerm? Det kan nemlig være et dødpixel på skjermen. Sjekk om den prikken forekommer når du ikke spiller CS... hvis du har LCD-skjerm Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har du LCD-skjerm? Det kan nemlig være et dødpixel på skjermen. Sjekk om den prikken forekommer når du ikke spiller CS... hvis du har LCD-skjerm Litt rart at alle ser prikken da, synes du ikke? Lenke til kommentar
Bushido Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Har du LCD-skjerm? Det kan nemlig være et dødpixel på skjermen. Sjekk om den prikken forekommer når du ikke spiller CS... hvis du har LCD-skjerm Litt rart at alle ser prikken da, synes du ikke? Hmm.. merkelig... Jeg ser også "prikken" kanskje jeg har døde pixler jeg også? hehe Endret 24. oktober 2004 av Bushido Lenke til kommentar
Frozk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Det har ikke noe med klokking å gjøre, det er fordi på cs så er det veldig mange grafikk feil. Så vist du står stille når du ser en slik flekk så blir den der, men vist du beveger deg så flytter den på seg. Vet ikke helt om du/dere forsto dere, men jeg har selv samme skjermkort og opplever dette hele tiden på mange forskjellige maps Har ikke du overklokket det da? Jeg testet for å se om jeg fikk de rare grafikk feilene når jeg hadde klokket å ikke klokket, og de forekom uansett. Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Det har ikke noe med klokking å gjøre, det er fordi på cs så er det veldig mange grafikk feil. Så vist du står stille når du ser en slik flekk så blir den der, men vist du beveger deg så flytter den på seg. Vet ikke helt om du/dere forsto dere, men jeg har selv samme skjermkort og opplever dette hele tiden på mange forskjellige maps Har ikke du overklokket det da? Jeg testet for å se om jeg fikk de rare grafikk feilene når jeg hadde klokket å ikke klokket, og de forekom uansett. jaja da er det vel ikke så mye å gjøre med det. men takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå